Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911714 Wat gaan we proberen? We gaan cheaten! ---------------------------------- - Hoe te cheaten op Pinball? - ---------------------------------- Start Pinball op en start een nieuw spel. 1.0---Tik in: "hidden test" (zonder "" met spatie!) ---1.1---Tik in erna: "R" (zonder "") om je rank te stijgen! ------1.11-------------"H" (zonder "") voor 1.000.000.000 punten. ---1.2---Houd de muis ingedrukt zodat de bal jouw muis achterna vliegt. ------------------------------------ - Hoe te cheaten op FreeCell? - ------------------------------------ Start FreeCell op en start een nieuw spel. 1.0---Houd ingedrukt: shift + Ctrl + F10 en nu krijg je een menu dat voor zichzelf spreekt. ---1.1---verplaats een kaart (maakt niet uit waarheen) ------1.11---Nu heb je gewonnen en heb je de keus voor een nieuw spel ---------1.111---Tik in: "-1"(zonder "") en je hebt alle kaart op volgorde geschikt. ----------------------------------------- - Hoe te cheaten op Mijnenveger? - ----------------------------------------- Start Mijnenveger op en start een nieuw spel. 1.0---Tik in: "xyzzy" (zonder "") ---1.1---Nu hou je de shift toets ingedrukt totdat er in de linkerbovenhoek van je scherm een witte pixel verschijnt. ------1.11---Nu ga je met de muis over de vakjes en als de pixel verdwijnt dan ligt daar een mijn. Dat was het:D Graag gedaan!
Geplaatst: 14 maart 200817 jaren comment_911740 Jammer werkt de mijnenvegertruc niet op Windows Vista...
Geplaatst: 15 maart 200817 jaren comment_911783 Die van pinball wist ik al, maar de rest niet. Ik zal ze eens uitproberen.
Geplaatst: 15 maart 200817 jaren comment_912035 Lol, deze codes kende ik al, maar die van mijnveger werkt niet? Waar staat die witte pixel, bovenin je scherm, of bovinin de mijnveger-venster? Heb XP. Greetz Bewerkt: 15 maart 200817 jaren door FerryN
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917189 Werkt dit ook voor Vista? Het zal wel niet want wat werkt er wel op Vista ?
Wat gaan we proberen?
We gaan cheaten!
----------------------------------
- Hoe te cheaten op Pinball? -
----------------------------------
Start Pinball op en start een nieuw spel.
1.0---Tik in: "hidden test" (zonder "" met spatie!)
---1.1---Tik in erna: "R" (zonder "") om je rank te stijgen!
------1.11-------------"H" (zonder "") voor 1.000.000.000 punten.
---1.2---Houd de muis ingedrukt zodat de bal jouw muis achterna vliegt.
------------------------------------
- Hoe te cheaten op FreeCell? -
------------------------------------
Start FreeCell op en start een nieuw spel.
1.0---Houd ingedrukt: shift + Ctrl + F10 en nu krijg je een menu dat voor zichzelf spreekt.
---1.1---verplaats een kaart (maakt niet uit waarheen)
------1.11---Nu heb je gewonnen en heb je de keus voor een nieuw spel
---------1.111---Tik in: "-1"(zonder "") en je hebt alle kaart op volgorde geschikt.
-----------------------------------------
- Hoe te cheaten op Mijnenveger? -
-----------------------------------------
Start Mijnenveger op en start een nieuw spel.
1.0---Tik in: "xyzzy" (zonder "")
---1.1---Nu hou je de shift toets ingedrukt totdat er in de linkerbovenhoek van je scherm een witte pixel verschijnt.
------1.11---Nu ga je met de muis over de vakjes en als de pixel verdwijnt dan ligt daar een mijn.
Dat was het:D
Graag gedaan!