'k heb een vraagje 'k was al een tijdje wat tuts over SCM aan't lezen en toen wou ik het zelf gaan doen . 'k heb al wa ervaring met programeren ( actionscript (in flash) , en VB(A) ) en dit leek me wel eens leuk om te doen en wie weet eens wat missies te maken ... ('k denk dat jullie wel blij zullen zijn een SCM'er erbij te hebben => dat maakte ik toch op uit de tutorial )
dus ik was begonnen met een klein probeerseltje (auto spawnen) maar om dat ik geen zin had m'n main.scm te vervangen en ik in de sanny help over CLEO aan't leze was leek me dat een snelle oplossing om rap iets te testen ... dus ik begon en deed wat er in de sanny help stond over CLEO 3 maakte car generator (volgens tut en zelf getypt) en 'compileerde en kopierde ' m'n probeersel zoals het hoorde
hier m'n code
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2492.378 -1667.843 13.34375 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 0
zoals je al kan denken werkte het niet maja ... geen probl voor me
dus ik zat me af te vragen of er niet meer code moet staan dan deze 'kale' car generator om het te doen werken (in de tut werkten ze met de gestripte versie van SA, maar dat wou ik niet om te proberen )
hallo,
'k heb een vraagje 'k was al een tijdje wat tuts over SCM aan't lezen en toen wou ik het zelf gaan doen . 'k heb al wa ervaring met programeren ( actionscript (in flash) , en VB(A) ) en dit leek me wel eens leuk om te doen en wie weet eens wat missies te maken ... ('k denk dat jullie wel blij zullen zijn een SCM'er erbij te hebben => dat maakte ik toch op uit de tutorial
)
dus ik was begonnen met een klein probeerseltje (auto spawnen) maar om dat ik geen zin had m'n main.scm te vervangen en ik in de sanny help over CLEO aan't leze was leek me dat een snelle oplossing om rap iets te testen ... dus ik begon en deed wat er in de sanny help stond over CLEO 3 maakte car generator (volgens tut en zelf getypt) en 'compileerde en kopierde ' m'n probeersel zoals het hoorde
hier m'n code
zoals je al kan denken werkte het niet maja ... geen probl voor me
dus ik zat me af te vragen of er niet meer code moet staan dan deze 'kale' car generator om het te doen werken (in de tut werkten ze met de gestripte versie van SA, maar dat wou ik niet om te proberen )
reacties graag
DANK BIJ VOORBAAT
Bewerkt: door djdieter