Geplaatst: 30 januari 200520 jaren comment_89509 Onderwerp Beschrijving zegt het al: Waar bevinden de save games zich? En kan iemand T!me veranderen naar MAD_STUNTER ??? Greetz
Geplaatst: 30 januari 200520 jaren comment_89530 De savegames staan in jou 'Vice City User File's'. Ze staan in jou Documenten. Als je iets anders bedoelt zeg het dan even. Je naam kan je niet veranderen.
Geplaatst: 30 januari 200520 jaren comment_89545 En kan iemand T!me veranderen naar MAD_STUNTER ??? Dit moet je aan de admin vragen, deze zijn de enigen die dat eventueel kunnen, maar dan moet je wel een goede reden hebben.
Geplaatst: 30 januari 200520 jaren Auteur comment_89708 En kan iemand T!me veranderen naar MAD_STUNTER ??? Dit moet je aan de admin vragen, deze zijn de enigen die dat eventueel kunnen, maar dan moet je wel een goede reden hebben. Nou mijn reden: aangezien ik een heftige MTA speler ben en T!me staat op engelse servers bekent als 1 van de heftigste cheaters...nu wil ik niet graag dat mensen gaan denken dat ik een heftige cheater ben want dat ben ik ABSOLUUT niet! Greetz!
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren comment_99640 Ikku hben ut T@rget ik vin t wel gemeen op MTA cheaten als ze da ttoch willen doen ze da tmaa roffline
Onderwerp Beschrijving zegt het al:
Waar bevinden de save games zich?
En kan iemand T!me veranderen naar MAD_STUNTER ???
Greetz