March 16, 200817 yr zou iemand een muziekje voor mij willen opnemen deze namelijk maar dan zonder andere geluiden er doorheen. alvast bedankt .(Als mensen niet weten wat ik bedoel dan leg ik het nog wel uit.) 1973 Edited March 16, 200817 yr by 1973
March 16, 200817 yr Sorry opnemen kan ik niet... Maar wel grappig om Driver nog eens een keertje te zien.
March 16, 200817 yr Author Sorry opnemen kan ik niet... Maar wel grappig om Driver nog eens een keertje te zien. maakt niet uit.maar ik zal alvast een beetje vertellen waar om ik het nodig heb.ik heb het nodig voor een filmpje dat ik met iemand ga maken. Edited March 16, 200817 yr by 1973
March 16, 200817 yr Sorry opnemen kan ik niet... Maar wel grappig om Driver nog eens een keertje te zien. maakt niet uit.maar ik zal alvast een beetje vertellen waar om ik het nodig heb.ik heb het nodig voor een filmpje dat ik met iemand ga maken. Veel succes met dat filmpjuh dan
March 16, 200817 yr Author Sorry opnemen kan ik niet... Maar wel grappig om Driver nog eens een keertje te zien. maakt niet uit.maar ik zal alvast een beetje vertellen waar om ik het nodig heb.ik heb het nodig voor een filmpje dat ik met iemand ga maken. Veel succes met dat filmpjuh dan thanks.(nou moet ik even stoppen want ander eindigt dit weer in een spam drama.)Edit: ik denk niet dat er nog iemand gaat reageren. >>> Door Ikkes: Dubbelpost samengevoegd!<<<
zou iemand een muziekje voor mij willen opnemen
deze namelijk maar dan zonder andere geluiden er doorheen.
alvast bedankt .(Als mensen niet weten wat ik bedoel dan leg ik het nog wel uit.)
1973
Edited by 1973