Geplaatst: 17 maart 200817 jaren comment_913530 hey allemaal ik ben van plan om gta sa te kope voor pc in de winkel welke v is dat 1 of 2 dank je
Geplaatst: 17 maart 200817 jaren comment_913537 hey allemaal ik ben van plan om gta sa te kope voor pc in de winkel welke v is dat 1 of 2 dank je Als je GTA SA nu in de winkel gaat kopen zal hij altijd V2 zijn. Als je hem in de winkel koopt kun je na het instaleren >>deze<< patch gebruiken zodat je V2 moddable wordt.
Geplaatst: 17 maart 200817 jaren comment_913598 hey allemaal ik ben van plan om gta sa te kope voor pc in de winkel welke v is dat 1 of 2 dank je Ik denk ook dat ik Sa Voor pc ga kopen. Ik hoop alleen dat hij het wel doet. (Ik heb windows Vista )
Geplaatst: 17 maart 200817 jaren comment_913732 Ik hoop alleen dat hij het wel doet. (Ik heb windows Vista ) Geen paniek, hij draait ook op Vista(heb ik ook ) zonder verdere problemen. Enkel kan je met Vista geen MTA:race spelen, maar wel de MTA:DM En als je SA:MP sluit met Vista zal je verschillende foutmeldingen krijgen, maar zet dan gewoon even de compatibiliteit op WIndows 98/ME Gewoon maar even dat je weet
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914331 Ik hoop alleen dat hij het wel doet. (Ik heb windows Vista ) Geen paniek, hij draait ook op Vista(heb ik ook ) zonder verdere problemen. Enkel kan je met Vista geen MTA:race spelen, maar wel de MTA:DM En als je SA:MP sluit met Vista zal je verschillende foutmeldingen krijgen, maar zet dan gewoon even de compatibiliteit op WIndows 98/ME Gewoon maar even dat je weet Ow ok Dankje, nu ga ik hem zeker halen
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_926256 En als je SA:MP sluit met Vista zal je verschillende foutmeldingen krijgen, maar zet dan gewoon even de compatibiliteit op WIndows 98/MEGewoon maar even dat je weet waar doe je dat ook alweer?? ik heb namelijk ook vista en die pop-ups zijn irritant
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_926573 Klik rechts op het bestand en kies 'Eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Compatibiliteit' en vink 'Dit programma in de compatibiliteitsmodus uitvoeren:' aan. Kies dan 'Windows 98/ME/XP' en als het goed is werkt het dan weer. Succes en nog veel plezier op SA-mp!
hey allemaal ik ben van plan om gta sa te kope voor pc in de winkel welke v is dat 1 of 2 dank je