Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

WikiGTA bestand

Gister wou ik ff neuzen op WikiGTA. In plaats van eerst naar het GTA-forum te gaan, ging ik gewoon rechtstreets naar de site www.wikigta.nl.

Toen ik op enter drukte om naar de site te gaan, kreeg ik ineens zo'n ding in beeld, iets in de zin van of ik het bestand wou opslaan of openen. Vreemd. Ik heb geanulleerd.

Toen ben ik naar dit forum gegaan, ingelogd, en klikte rechtsboven op wikiGTA, en toen kreeg ik dat weer in beeld.

Ik heb maar op opslaan gedrukt en dat bestandje staat nu op mijn bureaublad en nu kan ik wel naar wikiGTA.

Is dit gewoon ff een bug ofzo? Vond het wel vreemd. Want ik zit regelmatig op dit forum en op wikiGTA maar heb het nog niet eerder gehad.

Featured Replies

Gister wou ik ff neuzen op WikiGTA. In plaats van eerst naar het GTA-forum te gaan, ging ik gewoon rechtstreets naar de site www.wikigta.nl.

Toen ik op enter drukte om naar de site te gaan, kreeg ik ineens zo'n ding in beeld, iets in de zin van of ik het bestand wou opslaan of openen. Vreemd. Ik heb geanulleerd.

Toen ben ik naar dit forum gegaan, ingelogd, en klikte rechtsboven op wikiGTA, en toen kreeg ik dat weer in beeld.

Ik heb maar op opslaan gedrukt en dat bestandje staat nu op mijn bureaublad en nu kan ik wel naar wikiGTA.

Is dit gewoon ff een bug ofzo? Vond het wel vreemd. Want ik zit regelmatig op dit forum en op wikiGTA maar heb het nog niet eerder gehad.

Wat voor bestandje was het precies? en snelkopeling ofzo?...

• Author

Nee, geen snelkoppeling.

't is meer een soort windowsplaatje. Kan het zo ff niet uitleggen en ben niet thuis nu.

Ik zal vanavond wel ff kijken wat de omschrijving van dat bestandje is.

Bestandstype:

WIKIGTA[1]-bestand

Misschien heb je simpelweg per ongeluk de pagina van WikiGTA gedownload. Is het een browser bestand? (IE etc.)