Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

multiplayer

hoe zet je multiplayer op gta sa

Featured Replies

Dat ligt eraan welke.. Wil je MTA, of wil je SA-MP. >>hier<< vind je SA-MP. Als je graag MTA wilt moet je >>hier<< klikken. Na dat je het hebt gedownload zul je een .exe vinden waarmee je SA-MP/MTA instaleert. Activeer dit en volg de instructies op het scherm. Hierna moet je het MTA/SA-MP icoontje aanklikken en zul je de multiplayer mod starten.. ;)

• Author

Dat ligt eraan welke.. Wil je MTA, of wil je SA-MP. >>hier<< vind je SA-MP. Als je graag MTA wilt moet je >>hier<< klikken. Na dat je het hebt gedownload zul je een .exe vinden waarmee je SA-MP/MTA instaleert. Activeer dit en volg de instructies op het scherm. Hierna moet je het MTA/SA-MP icoontje aanklikken en zul je de multiplayer mod starten.. ;)

ik heb mta gepakt maar ik kan geen level openen :s

Wat versta je onder een level? Een server, of het spel zelf. Als je het spel zelf bedoelt dan moet je even deze patch downloaden. Opstarten, paar keer 'Next' kiezen, je GTA San Andreas-map (dus waar je het spel hebt geïnstalleerd) kiezen, en weer een paar keer op 'Next' drukken. Waarschijnlijk is het probleem dan verholpen. Als je niet in een server kan, kan dat aan diverse dingen liggen. Sommige servers zijn beveiligd met een wachtwoord, of ze zitten vol (weet niet of je dan al in de server kunt komen, of dat je meteen een melding krijgt). Als dat niet zo is, leg het dan beter uit.
  • Author
Wat versta je onder een level? Een server, of het spel zelf. Als je het spel zelf bedoelt dan moet je even deze patch downloaden. Opstarten, paar keer 'Next' kiezen, je GTA San Andreas-map (dus waar je het spel hebt geïnstalleerd) kiezen, en weer een paar keer op 'Next' drukken. Waarschijnlijk is het probleem dan verholpen. Als je niet in een server kan, kan dat aan diverse dingen liggen. Sommige servers zijn beveiligd met een wachtwoord, of ze zitten vol (weet niet of je dan al in de server kunt komen, of dat je meteen een melding krijgt). Als dat niet zo is, leg het dan beter uit.

het gaat al maar hij zegt altijd your ping is to high

het gaat al maar hij zegt altijd your ping is to high

Dan moet je progamma's die op de achtergrond draaien (Zoals MSN, Internet, etc.) eventjes afsluiten.

Je zult merken dat je Ping dan aanzienlijk lager is. ;)

Edited by Silverbyte