Jump to content
Geplaatst:
comment_914474

:cya:

Ik heb (nog maar eens) een vraag i.v.b. SA:MP, maar dit keer is het mijn probleem eens niet!!

Een vriend van mij speelt ook SA:MP, en het lukte uitstekend tot hij eens een foute mod had geïnstalleerd. Vanaf hij in een server terecht kwam, stopte het spel en kreeg hij een foutmelding. Nu ben ik er gisteren langsgeweest en hebben we het proberen te fixen, maar dat heeft niet echt geholpen, want nu kan hij ook al geen singleplayer meer spelen(:duh:). We hebben alle mods verwijdert en SAMI ook, hebben MTA geuninstalled, gewone GTA geuninstalled en natuurlijk ook SA:MP. We hebben dan alles er terug opgezet(met uitzondering van MTA en de mods).

Wat bleek: er was nog niets veranderd!! Zijn favoriete servers stonden nog allemaal op hun plaats en SA:MP sloot ook weer af bij binnenkomst van een server. Ook singleplayer werkt niet meer.

Ook vreemd is dat als hij GTA opstart, zowel on- als offline, op zijn scherm niet het volledige beeld te zien is, maar enkel een kwart van het beeld :bonk: (links vanboven)

Heeft iemand dit ook al eens gehad? En wie heeft er een oplossing voor?

greetings!

Bewerkt: door tjoef

Featured Replies

Geplaatst:
comment_914505

Allereerst raad ik je af nog SAMI te gebruiken, dit geeft namelijk vaak problemen. Als je al niet ziet hoeveel topics daarover zijn gemaakt snap je wel dat het met de hand modden de veiligste manier is.

Over het probleem dat alles verkeerd is: Je zegt dat je je spel hebt gedeïnstalleerd, en dat dit probleem nog optreedt. Punt 1; als je V1.01 of V2 hebt dan kan je niet modden. Als je de vorige keer de patch hebt gebruikt, en je het spel weer verwijderd hebt en opnieuw hebt geïnstalleerd is de gta_sa.exe natuurlijk óók weer zoals eerst. Kortom: patchen. Download hem hier. Start 'm op, druk een paar keer op 'Next', selecteer de juiste locatie van waar je je spel hebt geïnstalleerd, druk nog een paar keer op 'Next' en de patch zal z'n werk doen. Je kan nu weer modden.

Punt 2; als je GTA San Andreas verwijdert, zal de unstaller niets aan de User Files-map doen. Helemaal niets. Daarin staat ook meteen een bestandje wat vaak de oplossing is bij vreemde problemen. Dit bestandje heet 'gta_sa.set'. In dit bestand zijn al je instellingen opgeslagen, denk aan volume, controls en dat soort dingen. Verwijder het eens, en je instellingen zijn weer gereset. Misschien werkt dat nu ook weer.

Succes! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.