Ik heb (nog maar eens) een vraag i.v.b. SA:MP, maar dit keer is het mijn probleem eens niet!!
Een vriend van mij speelt ook SA:MP, en het lukte uitstekend tot hij eens een foute mod had geïnstalleerd. Vanaf hij in een server terecht kwam, stopte het spel en kreeg hij een foutmelding. Nu ben ik er gisteren langsgeweest en hebben we het proberen te fixen, maar dat heeft niet echt geholpen, want nu kan hij ook al geen singleplayer meer spelen(). We hebben alle mods verwijdert en SAMI ook, hebben MTA geuninstalled, gewone GTA geuninstalled en natuurlijk ook SA:MP. We hebben dan alles er terug opgezet(met uitzondering van MTA en de mods).
Wat bleek: er was nog niets veranderd!! Zijn favoriete servers stonden nog allemaal op hun plaats en SA:MP sloot ook weer af bij binnenkomst van een server. Ook singleplayer werkt niet meer.
Ook vreemd is dat als hij GTA opstart, zowel on- als offline, op zijn scherm niet het volledige beeld te zien is, maar enkel een kwart van het beeld (links vanboven)
Heeft iemand dit ook al eens gehad? En wie heeft er een oplossing voor?
Ik heb (nog maar eens) een vraag i.v.b. SA:MP, maar dit keer is het mijn probleem eens niet!!
Een vriend van mij speelt ook SA:MP, en het lukte uitstekend tot hij eens een foute mod had geïnstalleerd. Vanaf hij in een server terecht kwam, stopte het spel en kreeg hij een foutmelding. Nu ben ik er gisteren langsgeweest en hebben we het proberen te fixen, maar dat heeft niet echt geholpen, want nu kan hij ook al geen singleplayer meer spelen(
). We hebben alle mods verwijdert en SAMI ook, hebben MTA geuninstalled, gewone GTA geuninstalled en natuurlijk ook SA:MP. We hebben dan alles er terug opgezet(met uitzondering van MTA en de mods).
Wat bleek: er was nog niets veranderd!! Zijn favoriete servers stonden nog allemaal op hun plaats en SA:MP sloot ook weer af bij binnenkomst van een server. Ook singleplayer werkt niet meer.
Ook vreemd is dat als hij GTA opstart, zowel on- als offline, op zijn scherm niet het volledige beeld te zien is, maar enkel een kwart van het beeld
(links vanboven)
Heeft iemand dit ook al eens gehad? En wie heeft er een oplossing voor?
greetings!
Bewerkt: door tjoef