Jump to content

Flight Simulator, speel je het wel eens? En download je er wel eens wat in?

Geplaatst:
comment_914486

Heey :cya::puh:

Flight Simulator, jullie kennen het vast wel toch? (als je het niet kent stuur me dan een PB)

Maar, speel je het wel? Of niet? Hier kan je erover praten.

Bv,

Je grootste vlucht

Een probleem..

Download je wel eens wat bv. een vliegtuig of texture

Je lievelings vliegtuig of vliegveld of alle2 :puh:

Waar je de vliegtuigen download

Welke Flight Simulator je hebt

Hoelang je het speelt enof je het nog wel leuk vind

Heb je zelf wel eens een vliegtuig gemaakt voor in het spel, show hem dan hier! :puh: vergeet niet te zeggen voor welke Flight Simulator hij is! (als je er een download link bij zet tenminste :puh: )

Het domste wat je ooit heb gedaan

Ik begin wel :puh:

Grootste vlucht: Schiphol to New York

Problemen: Nope

Waar ik vliegtuigen download: www.fsdome.com en www.simvation.com

Welke Flight Simulator je hebt?: 2002 :{ kga FSX nog kopen :*D

Lievelings vliegtuig-vliegveld: Schiphol en Las Vegas Boeing 747 B777 Learjet uhm.. Airbus A380 B737-800 Bea (ben ff de naam kwijt :bonk::schater::duh: ) en nog een paar héél véél eigenlijk.....

Hoelang ik het speel: nu 2jaar ofzo

Heb ik zelf een vliegtuig texture, etc. gemaakt? Nee, kweet niet hoe je het in-game moet zetten.....

Domste wat ik ooit heb gedaan: Vergeten dat ik turbilentie en wind enzo had aanstaan dus ik ging dalen voor de landing en had hem nog op automatische pilot khaal hem er wel af hoor :puh: maar dat doe ik later pas op 2500ft. ofzo dus ik zat op 3000ft. en toen door de wind ging ik niet meer echt pop de landingsbaan af ik haal hem van de auto-pilot af.. en stuur wat bij :puh: me vliegtuig word al helemaal geshakt :schater: land ik dus niet recht op de baan :duh: ik keihard op de rem.. ik had zelf de handrem aanstaan :bonk: komt er een gebouw ineens aan (ik had ook mist aan staan) dus ik al die remmen er af halen en proberen om een doorstart te maken, was het te laat en ging ik het gebouw in :duh::schater:

Nu jullie :puh:

:cya:

• Reacties 51
  • Bezichtigingen 21.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_917313
GTAinfo, bedant voor de snelle reactie. Het zijn aardig wat vliegtuigen. je kunt dus ook vliegtuigen downloaden ? Loopt het hierdoor sneller vast of.. ?

Nee, het loopt niet vast. Alleen als je héél véél vliegtuigen hebt dan kan het spel gaan haperen. Maar dan moet het óók wel héél véél zijn. Wel meer dan 150... Oja wat óók belangrijk is is een goede PC. Hoe beter de PC hoe mooier het óók word. En hoe meer vliegtuigen je kan downloaden zonder dat het hapert. Oja, als je véél vliegtuigen download duurt het laden wel een stukje langer, maar ik heb het ervoor over ;)

Geplaatst:
comment_917498
Oke :), ik denk dat ik hem ga kopen, zijn er ook online functies. En kun je bijvoorbeeld ook nieuwe missies downloaden?

Online functie

Ik denk dat je wel missies kan downloaden, maar dat weet ik niet cker.

Weet iemand trouwens hoe ik dit kan verhelpen of hoe dit komt?

ik heb dit bij de demo van FSX, en ok bij het watervliegtuig... :bonk:

'k zie gewoon helemaal nix... de andere camerapunten zijn wel normaal, maar das buiten...

bfgfgbfgbv0.jpg

Bewerkt: door joppie

Geplaatst:
comment_917542
Oke :) , ik denk dat ik hem ga kopen, zijn er ook online functies. En kun je bijvoorbeeld ook nieuwe missies downloaden?

Online functie

'k zie gewoon helemaal nix... de andere camerapunten zijn wel normaal, maar das buiten...

bfgfgbfgbv0.jpg

Ik heb het probleem ook gehad toen ik de demo had maar bij het normale spel is alles oke bij mij. Ik probeerde het ook uit te zoeken, maar ik was er niet achter gekomen. :N

Geplaatst:
comment_917679

ok, bedankt...

Had ik nog een vraag over FS '04...

Welke toetsen zijn de dikgedrukte woorden?

WINGFOLD: opens/closes all upper deck pax doors

CONCORDE NOSE: opens/closes engine cowlings

TAILHOOK: opens/closes lower right cargo deck door

WATER RUDDER: opens/closes upper and cargo deck emergency exits

(gaat over een Antonov 225)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_917891
ok, bedankt...

Had ik nog een vraag over FS '04...

Welke toetsen zijn de dikgedrukte woorden?

WINGFOLD: opens/closes all upper deck pax doors

CONCORDE NOSE: opens/closes engine cowlings

TAILHOOK: opens/closes lower right cargo deck door

WATER RUDDER: opens/closes upper and cargo deck emergency exits

(gaat over een Antonov 225)

Sorry, hier kan ik je helaas niet mee helpen :N:duh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_917894
Oke :) , ik denk dat ik hem ga kopen, zijn er ook online functies. En kun je bijvoorbeeld ook nieuwe missies downloaden?

Online functie

bfgfgbfgbv0.jpg

Ik heb het probleem ook gehad toen ik de demo had maar bij het normale spel is alles oke bij mij. Ik probeerde het ook uit te zoeken, maar ik was er niet achter gekomen. :N

Hmmm.... Is het een gedownload vliegtuig?

Geplaatst:
comment_917905

Online functie

bfgfgbfgbv0.jpg

Nee het is niet gedownload...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_917907

Online functie

bfgfgbfgbv0.jpg

Uh.. Is het zó bij alle vliegtuigen? Kan je pc het spel wel aan?

Geplaatst:
comment_918066

Online functie

bfgfgbfgbv0.jpg

Uh.. Is het zó bij alle vliegtuigen? Kan je pc het spel wel aan?

Het was bij mij wel bij alle vliegtuigen. Mijn pc was een van de nieuwste van die tijd. Bij het orginele spel heb ik er geen prblemen mee gehad, toen functioneerde alles behoren, dus ik denk dat het aan de demo ligt en niet aan de pc.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.