Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914668 Hey iedereen,, kan ik met de US versie van ut3 tegen europese spelers spelen? Of komt daar al een patch voor? En bijvoorbeeld, een server heeft een map die ik niet heb,, kan ik dan alsnog meedoen?? Hoe zit dat plz explain.. Bewerkt: 18 maart 200817 jaren door karamanci
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren comment_914714 Nee, je kan niet tegen de Europese regio spelen. Ik had hem namelijk (recent) zelf geïmporteerd in de hoop dat dat kon, maar dat bleek vies tegen te vallen (weinig servers en hoge pings)... Op de rest van je vragen kan ik je geen zeker antwoord geven, dus dat doe ik ook niet. Bewerkt: 18 maart 200817 jaren door Anthr4XdotNl
Geplaatst: 18 maart 200817 jaren Auteur comment_914728 Nee, je kan niet tegen de Europese regio spelen. Ik had hem namelijk (recent) zelf geïmporteerd in de hoop dat dat kon, maar dat bleek vies tegen te vallen (weinig servers en hoge pings)... Op de rest van je vragen kan ik je geen zeker antwoorden geven, dus dat doe ik ook niet. Dus helemaal laggy? En komt er geen patch ofzo?
Hey iedereen,, kan ik met de US versie van ut3 tegen europese spelers spelen? Of komt daar al een patch voor?
En bijvoorbeeld, een server heeft een map die ik niet heb,, kan ik dan alsnog meedoen?? Hoe zit dat plz explain..
Bewerkt: door karamanci