Jump to content

Is er een mod dat het beeld van beneden is en niet van boven?

Geplaatst:
comment_915118

Heey, bestaat er een mod dat het beeld beneden is, zoals bij GTA3, VC, SA, VCS en LBS?? Ik heb wel deze screen gevonden: (via google.nl) gta2bilc2dg3.jpg

en deze van GTA1 ( als daar ook nog een mod voor is zoals bij de screens ga ik ze weer spelen :puh: )

gtac2jf6.jpg

:cya:

Laat maar, ik speel het NU al niet meer... neemt veels te veel ruimte in beslag en het is oud, kga er liever een nieuwer spel voor kopen :puh:

Bewerkt: door GTAinfo

Featured Replies

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_1283158
@Vice: het is niet helemaal 3D, de auto's zijn helemaal plat hoor. Ook nog een paar objecten. In die mod hebben ze dat mooi kunnen aanpassen.

De auto's waren toch in 3D ontworpen?

Geplaatst:
comment_1283211
Ja, de voertuigen zijn in 3D ontworpen, maar van de modellen zijn platte afbeeldingen gemaakt om in het spel te gebruiken.

Accepteert de GTA2 engine wat draaitjes aan het beeld?

Geplaatst:
comment_1283987
Als je met "wat draaitjes" bedoelt of het mogelijk is de camera te kantelen moet ik je teleurstellen. De camera kan alleen scrollen en in- en uitzoomen, andere bewegingen zijn onmogelijk.

Oke, jammer ;) De map editor kan dat wel...

• 7 maanden later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_1612846

Deze mod is er onder de naam GTA: One and a Half, maar de mod is nog in ontwikkeling.

De screenshots uit de eerste post komen trouwens uit Carmageddon 2 (driver models, de auto's en het gebrek aan zwaartekracht zoals in het eerste plaatje te zien is)

Waar die mod vandaan komt however, weet ik niet.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1622199

Als je zo door de districten loopt/rijdt verliezen ze toch al hun charme? :clown:

offtopic: de laatste post kwam uit oktober vorig jaar :-( , lijkt me niet dat hier nog actueel over gediscussieerd word ofzo?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.