Geplaatst: 19 maart 200817 jaren comment_915393 Ik heb de Ghost Rider mod gedowload, maar ik weet bij sommige bestanden niet wat voor kleren dat zijn en waar te koop zijn .Kan iemand me helpen? Hier zijn namen: glasses01. vest. sneakerbincblk. Alvast Bedankt
Geplaatst: 19 maart 200817 jaren comment_915431 Ik denk bij de binco, maar dat staat toch meestal wel in de readme?
Geplaatst: 19 maart 200817 jaren Auteur comment_915451 Niet alles stond in readme. Al die kleren zijn zeker niet te koop bij binco,en ik wil ook weten hoe ze heten
Geplaatst: 19 maart 200817 jaren comment_915551 de kleren die hierboven genoemd zijn hoeven niet in dezelfde winkel te koop te zijn. volgens mij zijn de sneakers tog egt van de binco... (binc ?) Anders moet je ff in de andere winkels kijke
Geplaatst: 19 maart 200817 jaren comment_915563 de kleren die hierboven genoemd zijn hoeven niet in dezelfde winkel te koop te zijn.volgens mij zijn de sneakers tog egt van de binco... (binc ?) Anders moet je ff in de andere winkels kijke 'binc' staat voor Low-Tops, je hebt namelijk ook de 'sneakerbincgang' en de 'sneakerbincblu', deze zijn respectievelijk de Green Low-Tops en de Blue Low-Tops. Ik heb de Ghost Rider mod gedowload, maar ik weet bij sommige bestanden niet wat voor kleren dat zijn en waar te koop zijn .Kan iemand me helpen? Hier zijn namen: glasses01. vest. sneakerbincblk. Alvast Bedankt [table=header]TextureNaamWinkelOverigglasses01Black ShadesDidier Sachs, Victim of ZIP-vestWhite TankBincoStandaard torso bij begin gamesneakerbincblkBlack Low-TopsBinco of Sub UrbanStandaard schoenen bij begin game[/table]Bij de rij 'Winkel' kunnen er meerdere winkels staan, die winkels moet je allemaal even langsgaan omdat er dan meerdere winkels zijn met die naam. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Bewerkt: 19 maart 200817 jaren door Donald F. Duck
Ik heb de Ghost Rider mod gedowload, maar ik weet bij sommige bestanden niet wat voor kleren dat zijn en waar te koop zijn
.Kan iemand me helpen?
Hier zijn namen:
glasses01.
vest.
sneakerbincblk.
Alvast Bedankt