Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_915606

Twee mogelijkheden

1. Je CD is zwaar beschadigd

2. Je CD-rom speler is kaduuk en kan niet goed CD-roms meer lezen...

Wat het ook is, als ik jou was zou ik die CD opbergen en -xxx-. Ik ga geen links geven, maar Google is je vriend. Als dit ook niet werkt, weet ik het ook niet.

>>> Door Bling: Het is ook niet toegestaan om over deze mogelijkheid te praten. Gecensueerd, dus. <<<

Geplaatst:
comment_915844

Hij leest de cd meestal in het geval de CD bekrast is, of op een andere manier beschadigd. Of je CD/DVD-Drive leest hem niet. Probeer eventjes een anders cd/dvd, om te kijken welke van de twee mogenlijkheden het zou kunnen zijn.

Mocht een andere cd wel werken, dan ligt het dus aan de disc zelf. En raad ik je aan deze met een vochtig (niet doorweekt) doekje even op te wrijven.

Meestal komt het ook nog wel eens voor dat een 'bepaald' bestandje ontbreekt, of beschadigd is. In dit geval zou ik het spel opnieuw installeren. Maar probeer hem eerst maar eventjes schoon te maken met een doekje.

Geplaatst:
comment_917944
Meestal komt het ook nog wel eens voor dat een 'bepaald' bestandje ontbreekt, of beschadigd is. In dit geval zou ik het spel opnieuw installeren. Maar probeer hem eerst maar eventjes schoon te maken met een doekje.

Hoe kan hij hem nou weer opnieuw installeren als de PC hem niet ziet :schater:

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_931611

laat maar ik weet het al ik heb een nieuwe cd/dvd speler gekocht en doet hij het ik wist dat mijn pc niet oud is en hij heeft 500GB aan harde schijf dus daar aan kan het niet liggen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.