Jump to content

hoe gaan jullie je eerste voetganger doodmaken?

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 4.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_918305
Tja... mij kennende zal ik mijn eerste voetganger per ongeluk aanrijden vrees ik zo...

Het is niet jouw schuld hoor. :7 Ze lopen gewoon in de weg. :duh: Wie gaat er dan ook op de stoep lopen als er een auto aankomt. :bonk: En zebrapaden hoeven ook niet te betekenen dat ze altijd maar mogen oversteken!

zooo herkenbaar, groot gelijk! moest ook wel ff lachen om je post trouwens :puh:

Geplaatst:
comment_919252

ik ga eerst het spel verkennen en dan zoek of verdien ik een wapen en dan knal ik iemand in zijn been of voet of arm en ik schiet hem in zijn kop ofzo........ :koffie:

Geplaatst:
comment_920689

Ik pak de grootste en lompste vrachtwagen die ik kan vinden en rij dan in op een groepje mensen en kijk hoeveel ik er tegelijk op mn bumper kan hebben. Als er dan nog overlevenden tussen zitten ga ik denk ik over op de SPAS 12, althans, indien deze al vroeg beschikbaar is.

Geplaatst:
comment_920758

ik cheat mezelf een minigun en schiet hem neer

daarna doorzeef ik het lijk nog een beetje en uiteindelijk ga ik à la Scary Movie style het lijk bewerken met een mes of machete of whatever ik in mijn handen kan krijgen.

serieus: wss iemand verrot slagen of met knuppel of mes

miss een stealth kill als dat kan :O all hail SA

:EDIT: oh nee beter idee ik ga aan een truck hangen en dan de zwaartekracht zijn werk laten doen

Niko: ff aan truck gaan hangen

Niets vermoedende voetganger: tumtetum WAT ZIJN DIE TWEE PAAR VOETEN DAAR! boem.....Dood

Bewerkt: door the sith

Geplaatst:
comment_920763

Eerst sla ik hem op z'n smoel zodat ie tegen de grond flikkert, dan schop ik hem verrot, dan pak ik een auto en rijd hem kapot, en dan pak ik een kettingzaag en zaag ik in zijn dooie lichaam, en dan blaas ik alles op met een rocket launcher zodat zijn armen en benen in het rond vliegen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.