Ik heb volgend probleem: Als ik een server aanklik en connect krijg ik de melding dat de originele disc niet gevonden is, en ik heb die dus wel.
Ik heb vanalles geprobeerd: Opnieuw opstarten met disc en ook zonder disc, tijdje de computer uitgeschakeld,... maar het wil niet helpen. Vreemd is dat het soms wel lukt en als ik dan een andere server wil proberen, gaat het plots niet meer
En nog iets: als ik in een server zit, laad hij de objecten helemaal niet Zowel de objecten die in het spel zaten (muren, paaltjes,...) als degene die er door de maker van de server zijn ingezet laaden niet of pas na een hele tijd. Toen ik net SAMP speelde was alles nochtans in orde.
Hoi
Ik heb volgend probleem: Als ik een server aanklik en connect krijg ik de melding dat de originele disc niet gevonden is, en ik heb die dus wel.
Ik heb vanalles geprobeerd: Opnieuw opstarten met disc en ook zonder disc, tijdje de computer uitgeschakeld,... maar het wil niet helpen. Vreemd is dat het soms wel lukt en als ik dan een andere server wil proberen, gaat het plots niet meer
En nog iets: als ik in een server zit, laad hij de objecten helemaal niet
Zowel de objecten die in het spel zaten (muren, paaltjes,...) als degene die er door de maker van de server zijn ingezet laaden niet of pas na een hele tijd. Toen ik net SAMP speelde was alles nochtans in orde.
Please help