Geplaatst: 20 maart 200817 jaren comment_915926 Ik heb grote probleem met motorstorm op ps3. ik steek de cd in en er gebeurt niets. Wat moet ik doen?
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren Auteur comment_916933 Ik heb draadloos internet en ik speel veel online van call of duty 4 en downloaden van demo heb ik geen probleem.
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916935 Waarschijnlijk hapert je internetverbinding.. daar had ik in het begin ook last van. Of je moet de kabel erin steken of bij systeeminstellingen je internetverbinding uitschakelen. Kan je weliswaar niet online, maar toch gewoon spelen
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917572 Heeft demo van andere spel dat meegemaakt met motorstorm?EDIT: Nu werkt spel wel. Ik begrijp het niets van. Maar ik heb andere probleem vooral online. Voor online spelen moet ik update downloaden maar het gebeurt niets bij downloadbalk. Nog altijd 0%. Een tip: neem contact op met Sony. Of kijk eens in 1 van de forums BVB hier
Ik heb grote probleem met motorstorm op ps3. ik steek de cd in en er gebeurt niets. Wat moet ik doen?