Geplaatst: 20 maart 200817 jaren comment_916365 Ik heb nieuwe signature gemaakt en hoop dat beter dan vorig. Studio Dewolf staat op die foto(zie rechts op laatste gebouw) maar er zijn enkele letters wegvliegen door de tornado en jullie moeten het zelf zoeken.
Geplaatst: 20 maart 200817 jaren comment_916413 Ik heb nieuwe signature gemaakt en hoop dat beter dan vorig. Studio Dewolf staat op die foto(zie rechts op laatste gebouw) maar er zijn enkele letters wegvliegen door de tornado en jullie moeten het zelf zoeken. de F is zo helemaal in die tornado verdwenen mooi gemaakt 8/10
Geplaatst: 20 maart 200817 jaren Auteur comment_916418 Hehe F is niet weggevlogen wel E In echt is dat zo bij letters zijn vuil door tornado.
Geplaatst: 20 maart 200817 jaren comment_916511 Ziet er goed uit... lijkt alleen veel op een bestaand plaatje... waarvan weet ik niet... maar ja. Wel leuk gedaan dat er zo een letter meewaait uhm dat wordt een... 8/10 net als hierboven.
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916917 Volgensmij is mijn resolutie ver buiten bereik van de jouwe, want ik heb ongeveer een half uur moeten zoeken voordat ik die E, en die F eindelijk vond. Het is inderdaad leuk verzonnen, maar ik had dat iets opvallender gedaan. Omdat een tornado, en een bedolven stad ook al bijzonder veel opvallen... Ik weet niet wat je er aan gedaan hebt, want het lijkt mij meer een plaatje, waar je het een en ander aan hebt verrandert. neemt niet weg dat het verder een erg mooie signature is, hoe en wat je er ook aan hebt gedaan.
Ik heb nieuwe signature gemaakt en hoop dat beter dan vorig.
Studio Dewolf staat op die foto(zie rechts op laatste gebouw) maar er zijn enkele letters wegvliegen door de tornado en jullie moeten het zelf zoeken.