Jump to content
  • Reacties 64
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_340511

Dat is nu al het zoveelste topic over het zelfde. Ik speel zelf ook nog vice city. Ik vind het namelijk de leukste GTA. Jammer dat je er niet kan zwemmen. En kwa grote vind ik het klein. Maar toch vind ik hem nog leuker. :)

Geplaatst:
comment_340514
Dat is nu al het zoveelste topic over het zelfde. Ik speel zelf ook nog vice city. Ik vind het namelijk de leukste GTA. Jammer dat je er niet kan zwemmen.
Mee eens, de beste qua sfeer, ook vind ik het jammer dat Tommy niet kan zwemmen..
En kwa grote vind ik het klein. Maar toch vind ik hem nog leuker. :)
Daar ben ik het niet mee eens, de grootte vind ik juist goed, SA is veel te groot eigenlijk. Ik hoop dan ook dat de volgende GTA niet groter dan SA wordt en hopelijk zelfs wat kleiner..
Geplaatst:
comment_341346

Ik heb VC geleend, Ik vind SA wel te groot, Maar ik vind in VC veel meer een Maffia-sfeertje hangen. Dat Gangster is ok wel leuk maar dah heb ik nouw wel gezien. Du sik speel het nog jah;)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_365417

Hoewel ik San Andreas heb en vaak GTA3 speel wegens Ghosttown en Observatory speel ik toch nog vaak Vice City. (het is het beste spel om te modden, daar ligt het ook aan...) :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.