Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916819 Op de frontpage van gtagames.nl zag ik "en een nieuwe pagina waar verschillende muzikale evenementen in New York City worden aangekondigd" Betekend dit dat je in GTA 4 naar muziek evenementen kunt gaan zoveel je wilt??
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916823 Op de frontpage van gtagames.nl zag ik "en een nieuwe pagina waar verschillende muzikale evenementen in New York City worden aangekondigd"Betekend dit dat je in GTA 4 naar muziek evenementen kunt gaan zoveel je wilt?? Nee, het is een Live evenement in New York (Real Life, dus niet in GTA): http://www.rockstargames.com/IV/events/ Bewerkt: 21 maart 200817 jaren door Kai-ShockWave
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916839 Uitsluitend voor "luckybastards" in New York en omstreken dus.
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916868 Mensen moeten onderscheid leren maken tussen RL en GTA 4.
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916875 Mensen moeten onderscheid leren maken tussen RL en GTA 4. Ja klopt, het staat er heel duidelijk als je engels kent
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916883 Mensen moeten onderscheid leren maken tussen RL en GTA 4. Ja klopt, het staat er heel duidelijk als je engels kent En wie kent nu geen engels?
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917042 Als ze zit al op zo`n manier vieren. Hoe moet dan de release party zijn op 29 april?? Dat moet volgens mij allee releasefeesten overtreffen!
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917549 Op de frontpage van gtagames.nl zag ik "en een nieuwe pagina waar verschillende muzikale evenementen in New York City worden aangekondigd"Betekend dit dat je in GTA 4 naar muziek evenementen kunt gaan zoveel je wilt?? Nee, het is een Live evenement in New York (Real Life, dus niet in GTA): http://www.rockstargames.com/IV/events/ Verwacht dus 5, 14, 19 en 21 april nieuwe nieuwtjes op het internet
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917633 de release word 1 groot gekkenhuis.. zonder twijfel jammer genoeg ben k dan op vakantie tot die vrijdag.. denke jullie dat k dan nog veel kans maak voor een exemplaar?
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918176 de release word 1 groot gekkenhuis.. zonder twijfel jammer genoeg ben k dan op vakantie tot die vrijdag.. denke jullie dat k dan nog veel kans maak voor een exemplaar? Dan loop je toch gewoon naar de winkel en vraag of ze daar eentje apart willen houden voor je maar dan op een andere dag.(Reseveren) Een beetje klantvriendelijke winkel vind dat vast wel goed.
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919205 Dan loop je toch gewoon naar de winkel en vraag of ze daar eentje apart willen houden voor je maar dan op een andere dag.(Reseveren) Een beetje klantvriendelijke winkel vind dat vast wel goed. Pre-orderen heet zoiets dus... Als je slim bent, zoek je in de winkel naar het Christmas Pre-Order pakketje. In de Dixons bij mij in de buurt zag ik er vandeweek nog 2 liggen. Daar krijg je de collecters item Credit Card bij, wat een tijdje geleden (Kerstmis dus) ook op deze website verkondigd was. Kost € 9,95, wat je weer terugkrijgt als "korting" bij aankoop van het spel. Het kost je dus niks extra, dat collecters-item! Ies leuk!!! Bewerkt: 23 maart 200817 jaren door Iscariah
Op de frontpage van gtagames.nl zag ik "en een nieuwe pagina waar verschillende muzikale evenementen in New York City worden aangekondigd"
Betekend dit dat je in GTA 4 naar muziek evenementen kunt gaan zoveel je wilt??