Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916867 wie kan er voor zorgen dat ik dit filmpje in mp4 bestand heb en op mijn ipod touch kan zetten?
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916879 ik weet een website, maar dat is illegaal en ik denk niet dat het de bedoeling is om die dingen uit te gaan wisselen. tip: google
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren Auteur comment_916908 ik weet een website, maar dat is illegaal en ik denk niet dat het de bedoeling is om die dingen uit te gaan wisselen. tip: google vertel de site is
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916912 ik zeg toch dat die hier niet mogen worden uitgewisseld?
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916945 Haha, doodgeinig filmpje ik kwam niet meer bij van het lachen je kan alleen beter deze nemen: link: http://nl.youtube.com/watch?v=j1_RXc4ZnUU&...feature=related Bewerkt: 21 maart 200817 jaren door GTAinfo
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_916954 Jongens, niet zo zeuren. Mastermovies is geen commerciele organisatie en er staat geen copyright op hun filmpjes. Hun doel is om zoveel mogelijk mensen lol te laten hebben aan hun filmpjes, dus wat maakt het uit. In ieder geval, ik heb het filmpje even voor je geconverteerd naar Ipod formaat, als het goed is zul je 'm nu gewoon op je Ipod af moeten kunnen spelen. Je kunt het filmpje downloaden via RapidShare: Klik! Hoe je moet downloaden spreekt voorzich, maar mocht je er toch niet uitkomen, vraag dan maar even om uitleg. Veel plezier ermee. @ hieronder: Geen probleem. Heb je hem ook al op je Ipod gezet, en is de kwaliteit goed genoeg? Bewerkt: 21 maart 200817 jaren door BaasB
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren Auteur comment_917127 Jongens, niet zo zeuren. Mastermovies is geen commerciele organisatie en er staat geen copyright op hun filmpjes. Hun doel is om zoveel mogelijk mensen lol te laten hebben aan hun filmpjes, dus wat maakt het uit. In ieder geval, ik heb het filmpje even voor je geconverteerd naar Ipod formaat, als het goed is zul je 'm nu gewoon op je Ipod af moeten kunnen spelen. Je kunt het filmpje downloaden via RapidShare: Klik! Hoe je moet downloaden spreekt voorzich, maar mocht je er toch niet uitkomen, vraag dan maar even om uitleg.Veel plezier ermee. o jongen heel heel erg supper bedankt man EDIT: Kun je dezen misschien ook doen? hierboven ja goede kwaliteit hoor Bewerkt: 22 maart 200817 jaren door KoenKucharek
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren Auteur comment_917914 Jongens, niet zo zeuren. Mastermovies is geen commerciele organisatie en er staat geen copyright op hun filmpjes. Hun doel is om zoveel mogelijk mensen lol te laten hebben aan hun filmpjes, dus wat maakt het uit. In ieder geval, ik heb het filmpje even voor je geconverteerd naar Ipod formaat, als het goed is zul je 'm nu gewoon op je Ipod af moeten kunnen spelen. Je kunt het filmpje downloaden via RapidShare: Klik! Hoe je moet downloaden spreekt voorzich, maar mocht je er toch niet uitkomen, vraag dan maar even om uitleg.Veel plezier ermee. @ hieronder: Geen probleem. Heb je hem ook al op je Ipod gezet, en is de kwaliteit goed genoeg? ja wel goed hoor maar kun je dan weer een link stuuren als die pulpshow klaar is??
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren Auteur comment_918057 www.zamzar.com Dat is legaal denk ik. dat is om te converteren ik heb daar al een perfect prog voor gekocht die confertteerd alles in elk bestand type
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren Auteur comment_918075 zou je er miss nog 3 kunnen doen ik weet niet of het te veel voor je is http://www.youtube.com/watch?v=oadi60hvvw0...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=n--GMpxefPM...feature=related Bewerkt: 22 maart 200817 jaren door KoenKucharek
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_926644 wie kan er voor zorgen dat ik dit filmpje in mp4 bestand heb en op mijn ipod touch kan zetten? Vixy.net ik heb een programmatje maar nu niet bij de hand typ bij google in Free youtube to mp4 converter
wie kan er voor zorgen dat ik dit filmpje in mp4 bestand heb en op mijn ipod touch kan zetten?