March 21, 200817 yr Waar kan ik GTA San Andreas nog voor de Xbox of Xbox 360 kopen? Ik kan het nergens op ik internet vinden...
March 21, 200817 yr Mijn vriend heeft hem wel voor de Xbox maar hij speelt hem op de Xbox360 Maar jammer dat je hem nergens meer kan krijgen Edited March 21, 200817 yr by gta player10
March 21, 200817 yr Hij is niet meer te koop voor de XBOX. Wat je wel kan doen is met koninginendag kijken of op marktplaats. Succes verder met zoeken
March 21, 200817 yr Op Bol.com is hij ook niet leverbaar, maar je kan natuurlijk altijd op Marktplaats.nl kijken voor een tweedehands spel. Als je de termen "San Andreas Xbox" invult, krijg je bijvoorbeeld als eerste eentje voor €20 (+ €2 verzendkosten). Er zijn meerdere spellen daar te "koop", dus neus er even rond.
March 21, 200817 yr Ik weet niet waar je vandaan komt, maar zondags zijn er verspreid door het land vaak wel grote vlooienmarkten. Hier staan vaak ook wel handelaren die spellen verkopen. En anders idd marktplaats ff raadplegen.
March 21, 200817 yr Nou ik ben voor 2 maanden terug nog bij de Mediamarkt in Arnhem geweest en daar hadden ze GTA San Andreas nog gewoon voor de PC,PS2,en Xbox liggen hoor. Misschien is dit na die 2 maanden veranderd zou kunnen. Dus ik weet niet waar je vandaan moet komen maar je zou daar is kunnen gaan kijken als het niet te ver is. Edited March 21, 200817 yr by sjors12345
March 21, 200817 yr die ligt helaas niet meer in de winkel maar het triple pak volgens mij wel en daar zit i ook in
March 21, 200817 yr Xbox spellen worden niet meer in de winkels verkocht jammergenoeg. Je kan ze via internet nog wel kopen of anders je xbox cracken/modden.
March 21, 200817 yr Je kan GTA San Andreas ook kopen voor de PC,kun je ook nog modden,da's ook wel gaaf Bossinkeje
Waar kan ik GTA San Andreas nog voor de Xbox of Xbox 360 kopen?
Ik kan het nergens op ik internet vinden...