Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

GTA San Andreas Xbox?

Waar kan ik GTA San Andreas nog voor de Xbox of Xbox 360 kopen?

Ik kan het nergens op ik internet vinden... :N

Featured Replies

De Xbox versie is niet meer in de winkels volgens mij

Mijn vriend heeft hem wel voor de Xbox maar hij speelt hem op de Xbox360 :Y Maar jammer dat je hem nergens meer kan krijgen :duh:

Edited by gta player10

Hij is niet meer te koop voor de XBOX. Wat je wel kan doen is met koninginendag kijken of op marktplaats. Succes verder met zoeken ;)

Op Bol.com is hij ook niet leverbaar, maar je kan natuurlijk altijd op Marktplaats.nl kijken voor een tweedehands spel. Als je de termen "San Andreas Xbox" invult, krijg je bijvoorbeeld als eerste eentje voor €20 (+ €2 verzendkosten). Er zijn meerdere spellen daar te "koop", dus neus er even rond. :)

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar zondags zijn er verspreid door het land vaak wel grote vlooienmarkten. Hier staan vaak ook wel handelaren die spellen verkopen.

En anders idd marktplaats ff raadplegen.

Nou ik ben voor 2 maanden terug nog bij de Mediamarkt in Arnhem geweest en daar hadden ze GTA San Andreas nog gewoon voor de PC,PS2,en Xbox liggen hoor. ;)

Misschien is dit na die 2 maanden veranderd zou kunnen. 0_0

Dus ik weet niet waar je vandaan moet komen maar je zou daar is kunnen gaan kijken als het niet te ver is. :)

Edited by sjors12345

die ligt helaas niet meer in de winkel maar het triple pak volgens mij wel en daar zit i ook in

Xbox spellen worden niet meer in de winkels verkocht jammergenoeg. Je kan ze via internet nog wel kopen of anders je xbox cracken/modden.

Je kan GTA San Andreas ook kopen voor de PC,kun je ook nog modden,da's ook wel gaaf ;)

Bossinkeje 8)