Ik wou diegene die mij helpte met mijn onderwerp missie effe bedanken! Diegene zei je moet num 6 gebruiken voor opstijgen gebruiken en num 9 voor landen die Dildo Dido missie dus bedankt daar voor die missie is gelukt Maar nu lukt mij de missie g-spotlight niet wie heeft die missie al gespeelt? Want dan moet je met een pjc 600 door gebouwen stunten maar zo dra je door het raam rijdt val je op het eerste roze geval maar dan moet je verder springen met de pjc 600 dan krijg je geen beeld je kan dan niet zien waar je rijdt!! Dus degene die de missie g-spotlight al geseeld heeft kan je me helpen met dit probleem want ik vind het een vage missie!! Bedankt
Ik wou diegene die mij helpte met mijn onderwerp missie effe bedanken! Diegene zei je moet num 6 gebruiken voor opstijgen gebruiken en num 9 voor landen die Dildo Dido missie dus bedankt daar voor die missie is gelukt
Maar nu lukt mij de missie g-spotlight niet wie heeft die missie al gespeelt? Want dan moet je met een pjc 600 door gebouwen stunten maar zo dra je door het raam rijdt val je op het eerste roze geval maar dan moet je verder springen met de pjc 600 dan krijg je geen beeld je kan dan niet zien waar je rijdt!! Dus degene die de missie g-spotlight al geseeld heeft kan je me helpen met dit probleem want ik vind het een vage missie!! Bedankt
De groeten van Gamer B)