Ik heb eergisteren een nieuwe videocard gekocht (Nvidia videocard: 89,99), maar de reden waarop ik het gekocht heb is voor Scarface T.W.I.Y. dus ik ging Scarface effe installeren en spelen: WTF hij doet het !
Toen zat ik de eerste missie tedoen, het spel ging gewoon normaal, maar toen ik mijn Mansion uit moest ging het langzaam , dus als ik in de Babylon ben ofzo gaat het snel, en als ik buiten ben gaat het slowmotion!
Wat moet ik nu doen, die spel moet gewoon op mijn computer lukken, want het is mijn lievelinks spel !
Ik heb eergisteren een nieuwe videocard gekocht (Nvidia videocard: 89,99), maar de reden waarop ik het gekocht heb is voor Scarface T.W.I.Y. dus ik ging Scarface effe installeren en spelen: WTF hij doet het
!
Toen zat ik de eerste missie tedoen, het spel ging gewoon normaal, maar toen ik mijn Mansion uit moest ging het langzaam
, dus als ik in de Babylon ben ofzo gaat het snel, en als ik buiten ben gaat het slowmotion!
Wat moet ik nu doen, die spel moet gewoon op mijn computer lukken, want het is mijn lievelinks spel
!
OTTO