Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917525 Dag iedereen! Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? Bewerkt: 21 maart 200817 jaren door Miek
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917541 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? De GTA IV quiz? Wat bedoel je daar mee
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917545 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? het is wel nog wat vroeg van mij mag het
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren Auteur comment_917554 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? De GTA IV quiz? Wat bedoel je daar mee In elk gta forum is er toch een quiz? als je dan een vraag stelt en em goed antwoord,mag je de volgende stellen.
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917586 Nee niet doen. We weten maar een klein deel van het spel en het is nog niet eens uit dus wacht nou maar gewoon.
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren comment_917591 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? De GTA IV quiz? Wat bedoel je daar mee In elk gta forum is er toch een quiz? als je dan een vraag stelt en em goed antwoord,mag je de volgende stellen. Ha zo, ja lijkt me wel leuk, we weten toch al genoeg om er vragen over te stellen
Geplaatst: 21 maart 200817 jaren Auteur comment_917594 Dag iedereen!Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten. Mag die eraan komen?of Wanneer? De GTA IV quiz? Wat bedoel je daar mee In elk gta forum is er toch een quiz? als je dan een vraag stelt en em goed antwoord,mag je de volgende stellen. Ha zo, ja lijkt me wel leuk, we weten toch al genoeg om er vragen over te stellen Er staat wel al veel op wikigta...
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren Auteur comment_918356 ik heb hem all geplaats IK WOU HEM PLAATSEN,MN TOPIC NIET GOED DOORGELEZEN?????? Ja,nu is het al toch te laat... Nu d8 ik eens de GTA quiz te maken.................. Bewerkt: 22 maart 200817 jaren door Miek
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918491 ik heb hem all geplaats IK WOU HEM PLAATSEN,MN TOPIC NIET GOED DOORGELEZEN?????? Ja,nu is het al toch te laat... Nu d8 ik eens de GTA quiz te maken.................. hhahahahahahaha sorry goser volgende gta beter
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren Auteur comment_918518 ik heb hem all geplaats IK WOU HEM PLAATSEN,MN TOPIC NIET GOED DOORGELEZEN?????? Ja,nu is het al toch te laat... Nu d8 ik eens de GTA quiz te maken.................. hhahahahahahaha sorry goser volgende gta beter Nog een jaar w8ten
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918530 Ik vind dit inderdaad erg oneerlijk. Je kon duidelijk lezen dat Miek hem wou plaatsen. Stuur Miek dan een PB met daarin de vraag of jij hem mag plaatsen.
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918559 Gewoon proberen. Je kan genoeg vragen stellen. En als er niks meer te vargen valt dan wachten we tot 29 April
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918589 Vooralsnog is het aan de crew om over dit soort zaken te beslissen, en daarom is een PM op zijn plaats, en niet een poll. Wij vinden ook nog steeds dat het te vroeg is om een quiz te starten, aangezien er geen interessante vragen te bedenken zijn. Daarmee doel ik meer op het feit, dat ALLES over GTA IV op deze site, of de Rockstar site, te vinden is. Er zijn geen dingen die je zelf ontdekt hebt, of die je alleen kan weten als je goed oplet tijdens het spelen. Dit is eerder een "zoek-het-antwoord-op-het-internet"-quiz, dan een game quiz, op deze manier. In onze ogen is het te vroeg. De volgende keer kan je beter een PM sturen naar een crewlid.
Dag iedereen!
Ik zou heel graag de GTA IV quiz starten.
Mag die eraan komen?of Wanneer?
Bewerkt: door Miek