Jump to content
Geplaatst:
comment_917588

Dit is mijn eerste .gxt mod maar ik hoop dat het wat wordt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GTA West-Vloandere

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat is er gebeurd?

Alle auto- en wapen- namen zijn veranderd in een andere (soms grappige soms Vloamse) naam.

Hoe te downloaden?

Open het document in de link later in het bericht en verplaats/kopieer het bestand spanish.gxt naar de map /Rockstar games/San Andreas/Text

Hoe te gebruiken?

Start GTA SA

Selecteer een game.

Selecteer de taal "spanish"

Have Fun!

De link

Bugs graag melden in dit topic, er wordt meteen wat aan gedaan. Geen bugs melden van in die en die missie/uitspraak is de oude autonaam/wapennaam nog te horen, want ik heb alleen de namen veranderd van als je in een auto stapt. De missie uitspraken komen (misschien) later nog.

Geen getreur voor VC

COMING SOON!

BB

(Ter verduidelijking van als mensen denken dat ik probeer de Vlamingen belachelijk te maken, dat is niet zo hoor. Ik heb het beste voor met jullie en we zijn allen gelijk. Oja, zouden de belgen goed op spelfouten willen letten? Alvast bedankt!)

Bewerkt: door bierbuikje

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_917606

Bedankt ^_^ Hopelijk ben je morgen ook nog zo enthousiast :eten: maarja, wie wil er nu niet in een slamix toeschouwer rijden?

Bewerkt: door bierbuikje

Geplaatst:
comment_917645

Ik kon me niet inhouden om hem nu even te testen, alleen ik kan geen taal selecteren. Dat moet in het menu neem ik aan, maar ik zie geen vlaams erbij staan. Hoe los ik dit op? :koffie:

Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.