Jump to content
Geplaatst:
comment_917728

Hallo iedereen!

Ik heb laatst op gtagames gelezen dat je ook de kofferbak van de auto kon openen (in gta 4)..

Maar dat hebben jullie nu weer van de site afgehaald...

Mijn vraag dus: Kun je nou wel of niet de kofferbak van de auto openmaken??

Alvast bedankt voor de genen die erop reageren.

Bewerkt: door Tommy The Best

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_918003
Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer..

dan zul je je moeten redden met je vuisten of je knife :D

misschien zul je ook extra ammo enzo kunnen meedoen ^_^

hopelijk zien we meer van het systeem in de vierde trailer (ik zeg wel hopelijk 0_0 )

KAns is klein, ze kunnen nieta lle kleine extra features in een filmpje van 1 tot 3 minuten stoppen

Geplaatst:
comment_918266

@ posts hier boven:

Ik heb ergens in een preview gelezen dat je zoals in de andere GTA's zoveel wapens bij je kunt hebben als je wilt

Als je de andere reviews ook leest zie je trouwens dat ze dingen doen die alleen kunnen als je meerdere wapens kunt dragen, maar er was een specifieke preview waar ze zijden dat rockstar hen alle wapens had gegeven om uit te testen en dat ze die allemaal tegelijk droegen

EDIT: het was blijkbaar niet de posts hierboven:p. Ik reageer op de laatste post op p1

Bewerkt: door michaelfivez

Geplaatst:
comment_918274

Ik zou het wel leuk vinden dat je wapens in je kofferbak zou kunnen stoppen, maar wat als je auto onploft, dan ben je alle wapens die je in je kofferbak hebt gedaan kwijt.

Dus geeft maar het gewone, dat je alle wapens bij je draagt het moet natuurlijk geen Sims mte actie worden maar een echte verfrissende gta met nieuwe opties.

Geplaatst:
comment_918346
@ posts hier boven:

Ik heb ergens in een preview gelezen dat je zoals in de andere GTA's zoveel wapens bij je kunt hebben als je wilt

Als je de andere reviews ook leest zie je trouwens dat ze dingen doen die alleen kunnen als je meerdere wapens kunt dragen, maar er was een specifieke preview waar ze zijden dat rockstar hen alle wapens had gegeven om uit te testen en dat ze die allemaal tegelijk droegen

EDIT: het was blijkbaar niet de posts hierboven:p. Ik reageer op de laatste post op p1

oke bedankt, heb ik nu weer wat bijgeleerd ^_^:*D

Bewerkt: door Jordy_Wvl

Geplaatst:
comment_918378

wat ze bedoelen met niets in je kofferbak opslaan is dat als je wegloopt en je hebt iets in je auto gedaan, en je komt terug, en je opent de kofferbak, dat hij leeg is....

dat bedoelen ze met niet opslaan/bewaren

Geplaatst:
comment_918431
zou wel leuk zijn om drugs (ofzo) in je kofferbak te doen

het zou leuk zijn op een bom in je koffer te leggen en parkeren voor het politiebureau en dan wegwandelen en achter een paar minuten ga je terug en zeg je hé er stond hier toch een politiebureau XD :bonk::schater:

Geplaatst:
comment_918449

het zou leuk zijn op een bom in je koffer te leggen en parkeren voor het politiebureau en dan wegwandelen en achter een paar minuten ga je terug en zeg je hé er stond hier toch een politiebureau XD :bonk::schater:

lol ja ik hoop dat je zoiets kan doen

Geplaatst:
comment_918560

lol ja ik hoop dat je zoiets kan doen

Jaa, zoals in sa de bom shop :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.