Jump to content
Geplaatst:
comment_917728

Hallo iedereen!

Ik heb laatst op gtagames gelezen dat je ook de kofferbak van de auto kon openen (in gta 4)..

Maar dat hebben jullie nu weer van de site afgehaald...

Mijn vraag dus: Kun je nou wel of niet de kofferbak van de auto openmaken??

Alvast bedankt voor de genen die erop reageren.

Bewerkt: door Tommy The Best

• Reacties 61
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_926498
Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer..

hahaha goed gezegt zou wel komisch zijn maar onrealistisch.of mssh niet want dan heb je kans dat je vogel weg is :7^_^:eten::bonk::*D:schater:

Geplaatst:
comment_926661
Ja inderdaad, zie maar eens een rocketlauncher in je broekzak te proppen :puh:

Maar ik vind dat ze het op dat gebied niet té realistisch moeten maken hoor, anders word het spel wel heel moeilijk denk ik. Is je ene wapenleeg heb je geen andere meer..

hahaha goed gezegt zou wel komisch zijn maar onrealistisch.of mssh niet want dan heb je kans dat je vogel weg is :7^_^:eten::bonk::*D:schater:

Anders krijg je zoiets als Kane&Lynch. die dragen ook alle wapens op hun rug...

Geplaatst:
comment_926799

kan ik het best de playestation3 kopen of een xbox360 met 20 gig. daarbij bedoel ik mee :?dat de playstation3 duurder is maar ook weer betere graphics enzo heeft en je kan er meer mee. wat kan ik volgens jullie het beste kopen :?

Geplaatst:
comment_926801
Als het op de screens te zien is lijkt het mij dat het ook wel kan ingame ^_^

Tja maar op een screen in Sanandreas stond dat ook.

En dat was er niet.Dit heeft alles temaken met hoe de eerste versie van het spel was.

maar aangezien deze screens nog niet zo oud zijn kan dat dus best wel waar zijn.

Maar ja ik zeg altijd,we moeten afwachten. :D

Geplaatst:
comment_926811
kan ik het best de playestation3 kopen of een xbox360 met 20 gig. daarbij bedoel ik mee :?dat de playstation3 duurder is maar ook weer betere graphics enzo heeft en je kan er meer mee. wat kan ik volgens jullie het beste kopen :?

ps3

Geplaatst:
comment_926847

ps3

Ps3 maar dit is niet echt een topic daarvoor he. ^_^

Geplaatst:
comment_928171

Ik had een schreenshot van Gta sanandreas gezien en daar zag ik CJ een basketbal in een kofferbak doen

zeker nooit in het spel gekomen want volgens mij kan je in Sa niks in je kofferbak doen,of wel?

Bewerkt: door snowguard3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.