Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_917811 Wel een intressant stukje Lees hier >>> Door patrickw: Letterlijk overnemen van nieuwsberichten van andere sites is niet toegestaan. En ook het posten van engelse teksten is alleen in uitzonderlijke situaties gewesnt. tekst verwijderd en vervangen door link<<< Bewerkt: 22 maart 200817 jaren door PatrickW
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren Auteur comment_919296 Als mensen eens verder keken dan de titel, zie je dat ik helemaal geen console war wil beginnen.. Het stukje gaat over hoe de PS3 misschien veel consoles kan gaan verkopen omdat GTA een 'Console Shifter' is. Er wordt uitgelegd waarom de PS3 waarschijnlijk veel meer verkoopt en wat Microsoft heeft geprobeerd om GTA meer te laten verkopen op hun console. Verder is het in mijn ogen raar dat Engels niet mag, moet ik alles gaan vertalen? En er stond een bron bij en alsnog word het verwijderd, in mijn ogen jammer aangezien ik gewoon een discussie wou begin en er netjes een bron bij gezet. Jullie weten dat ik me altijd aan de regels heb gehouden maar dit is gewoon onzin. Iets milder zou het hele gebeuren een stuk leuker maken .
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919307 Als mensen eens verder keken dan de titel, zie je dat ik helemaal geen console war wil beginnen.. Het stukje gaat over hoe de PS3 misschien veel consoles kan gaan verkopen omdat GTA een 'Console Shifter' is. Er wordt uitgelegd waarom de PS3 waarschijnlijk veel meer verkoopt en wat Microsoft heeft geprobeerd om GTA meer te laten verkopen op hun console.Verder is het in mijn ogen raar dat Engels niet mag, moet ik alles gaan vertalen? En er stond een bron bij en alsnog word het verwijderd, in mijn ogen jammer aangezien ik gewoon een discussie wou begin en er netjes een bron bij gezet. Jullie weten dat ik me altijd aan de regels heb gehouden maar dit is gewoon onzin. Iets milder zou het hele gebeuren een stuk leuker maken . Nou XBOX zal het wel winnen met al die slijm-acties, ze geven nou ook al GTA xbox skin weg Bewerkt: 23 maart 200817 jaren door Kai-ShockWave
Wel een intressant stukje
Lees hier
>>> Door patrickw: Letterlijk overnemen van nieuwsberichten van andere sites is niet toegestaan. En ook het posten van engelse teksten is alleen in uitzonderlijke situaties gewesnt. tekst verwijderd en vervangen door link<<<
Bewerkt: door PatrickW