Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mooiste auto's,motor's gezien

Hee mensen op welk eiland zie jij de mooiste auto's,motor's.

Gr.raymon..!

Featured Replies

Heey, toen ik je uitlegde op MSN had ik toch gezegt dat je voor dat je een topic maakte eer even de zoekfunctie moest gebruiken? Er is hier namelijk al een topic over...

Ontopic: De Cheeta

EDIT: Bling heeft dit ook al een paar keer gezegt..

Edited by GTAinfo

Gr.raymon..!

in vindt de infernus (geel) het mooiste die lijkt op een lamborghinni :tu::tu::tu: stoutun island ofso 2de land bij die groote lange tunnel zijn er veel

Gr.raymon..!

De mooiste auto's en motors zijn op 2 eilanden te vinden: Staunton Island en Shoreside Vale. Op Portland vind je geen mooie auto's en motors, want dat is namelijk het armste gebied van de stad. De exacte locaties van voertuigen kan je op deze pagina vinden. Verder vind je alles op Staunton Island en Shoreside Vale, dus op je vraag is eigenlijk maar één antwoord mogelijk ;)

Edited by M4X

Gr.raymon..!

in vindt de infernus (geel) het mooiste die lijkt op een lamborghinni :tu::tu::tu: stoutun island ofso 2de land bij die groote lange tunnel zijn er veel

DUDE er staate '' op welk eiland vind JIJ de mooiste auto's en motor's '' ik vind dus op staunton island (ofso alweer) ed mooeiste kleur zwarte auto's (geen cheat) die infernus

Gr.raymon..!

DUDE er staate '' op welk eiland vind JIJ de mooiste auto's en motor's '' ik vind dus op staunton island (ofso alweer) ed mooeiste kleur zwarte auto's (geen cheat) die infernus

Uh..... Waarom zeg je tegen je zelf "dude" ?? Als je dat wilt zeggen kan je beter de "bewerk-knop" even gebruiken, die je rechts onder bij een bericht ziet. Zodat je het even kan bewerken, en niet dit bericht hoeft te plaatsen ;)

Edited by GTAinfo

Gr.raymon..!

Uh..... Waarom zeg je tegen je zelf "dude" ?? Als je dat wilt zeggen kan je beter de "bewerk-knop" even gebruiken, die je rechts onder bij een bericht ziet. Zodat je het even kan bewerken, en niet dit bericht hoeft te plaatsen ;)

ok DUDE THANKS DUDE

Gr.raymon..!

De mooiste auto's en motors zijn op 2 eilanden te vinden: Staunton Island en Shoreside Vale. Op Portland vind je geen mooie auto's en motors, want dat is namelijk het armste gebied van de stad. De exacte locaties van voertuigen kan je op deze pagina vinden. Verder vind je alles op Staunton Island en Shoreside Vale, dus op je vraag is eigenlijk maar één antwoord mogelijk ;)

dat is niet waar de hellenbach gt en de thunder rodd en de perennial zijn het mooist en te vinden bij portland.

EDIT: Verkeerde post

Edited by Kai-ShockWave

EDIT: Verkeerde post
jij dacht zeker dat dit over gta 4 ging of niet soms :ch: .

Mooiste/Fijnste auto vind ik de ' Stinger' Echt een topkwaliteit kwa wegligging !!

Echt een super auto !! ^_^

Swiggers

^_^

:cya:

>>> Door Dizzee: Het gaat hier over op welk eiland je de mooiste auto's vind, niet welke auto zelf jij mooi vind. ;)<<<

• 2 weeks later...
Mooiste/Fijnste auto vind ik de ' Stinger' Echt een topkwaliteit kwa wegligging !!

Echt een super auto !! ^_^

Swiggers

^_^

:cya:

nahhh de hellenbach gt is beter en je kan hem in zwart krijgen bij pay n spray zonder cheats

>>> Door Dizzee: Het gaat hier over op welk eiland je de mooiste auto's vind, niet welke auto zelf jij mooi vind. ;)

ontopic aub...<<<

Edited by Dizzee
Tekst in kleine letters gezet