Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918083 Ik start Mijn CD Van GTA SA op en dan klik ik op Uninstal. Maar dan komt er eerst dit te staan: En daarna dit: Iemand een Idee. Help Want Ik wil heel graag GTA spelen (PS; Let niet op het achtergrond )
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren Auteur comment_918208 Niemand, Want ik wil graag GTA SA spelen... >>> Door Bling: Gelieve wat geduld te tonen, en niet na anderhalf uur al je topic bumpen. <<<
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918218 Ik heb dit ook met VC, ben wel benieuwd of iemand een oplossing heeft
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918227 Ik denk wel dat ik je kan helpen, probeer dit is: Deze Computer -> Een Programma wijzigen of verwijderen -> In de lijst klikken op GTA San Andreas -> Verwijderen. ________________________________________________________________________________ Nu zou het normaal gezien wel moeten gaan. Als je het al op deze manier doet, of het lukt nog niet, dan weet ik het zelf ook niet. Bewerkt: 22 maart 200817 jaren door GTA-Freak2
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918233 #ik ben niet aansprakelijk voor de gevolgen maar# probeer eens de map te verwijderen en het daarna nog eens te proberen of iets saver, probeer de map te *verplaatsen* en niet te *kopieeren* en het daarna nog eens proberen.
Geplaatst: 22 maart 200817 jaren comment_918236 Aan de eerste error te zien lijkt het alsof er in de SetupDLL.cpp op regel 469 een fout zit. Welke fout het is weet ik niet. Hoe hij te verhelpen is weet ik ook niet. Bewerkt: 22 maart 200817 jaren door Donald F. Duck
Ik start Mijn CD Van GTA SA op en dan klik ik op Uninstal.
Maar dan komt er eerst dit te staan:
En daarna dit:
Iemand een Idee.
Help Want Ik wil heel graag GTA spelen
(PS; Let niet op het achtergrond
)