Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919369 ik moet nog 1 empire building veroveren van de bikers maar de gangbike staat er niet ik heb opgeslagen en er van weggereden maar hij staat er dan nog steeds niet kan iemand me daarbij helpen???
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919376 ik moet nog 1 empire building veroveren van de bikers maar de gangbike staat er niet ik heb opgeslagen en er van weggereden maar hij staat er dan nog steeds niet kan iemand me daarbij helpen??? Dat gebeurt in een bepaalde missie van de Mendez Brothers, Hostile Takeover.
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren Auteur comment_919378 ok bedankt dan ik kan geen screen posten waar die empire building is maar toch bedankt
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919379 ik moet nog 1 empire building veroveren van de bikers maar de gangbike staat er niet ik heb opgeslagen en er van weggereden maar hij staat er dan nog steeds niet kan iemand me daarbij helpen??? Dat gebeurt in een bepaalde missie van de Mendez Brothers, Hostile Takeover. ik had ook dat probleem heel erg iritant als je het niet weet
ik moet nog 1 empire building veroveren van de bikers maar de gangbike staat er niet ik heb opgeslagen en er van weggereden maar hij staat er dan nog steeds niet kan iemand me daarbij helpen???