Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919424 wat is jou lievelings radio zender en waarom .. wat is jou lievelings radio zender en waarom .. nou die van mij is lcfr want er komt een meid van 7 JAAR en vragt en de reporter: weet je wat f*ck me harder betekent? reporter: whoo, geen F word ,tuurlijk wet ik dat .. meid : ooh ok want mijn moeder zegt dat elke keer in haar kamer lol :klap: :klap: :klap: :schater: :schater: :schater: :schater:
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919437 Bestaat hier al geen Topic over? Ontopic:De mijne FlashBack FM, met Reni Wassulmaier,en echte 80's muziek.
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919477 Bestaat hier al geen Topic over?Ontopic:De mijne FlashBack FM, met Reni Wassulmaier,en echte 80's muziek. ook mijn mening ik vind flashback helemaal goed.
Geplaatst: 24 maart 200817 jaren Auteur comment_919663 Bestaat hier al geen Topic over?Ontopic:De mijne FlashBack FM, met Reni Wassulmaier,en echte 80's muziek. ook mijn mening ik vind flashback helemaal goed. luister dan maar een keer naar chatterbox(het komt op lcfr)
Geplaatst: 24 maart 200817 jaren comment_919762 Warom heb je bij SA.generaal een topic gemaakt over lcs doe het dan eerder bij lcs generaal
Geplaatst: 24 maart 200817 jaren comment_919838 Hier was al een topic over, namelijk deze In het vervolg even de zoekfunctie gebruiken.
wat is jou lievelings radio zender en waarom ..
wat is jou lievelings radio zender en waarom ..
nou die van mij is lcfr want er komt een meid van 7 JAAR en vragt en de reporter: weet je wat f*ck me harder betekent?
reporter: whoo, geen F word ,tuurlijk wet ik dat ..
meid : ooh ok want mijn moeder zegt dat elke keer in haar kamer lol
:klap:
:schater: