Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919512 goedenavond iedereen, ik zit een beetje vast bij de driveschool, en nogwel de 1ste les. als ik probeer te slippen (dus W,S en A tegelijk) gaat dat zo sloom dat ik het niet haal. wat doe ik fout?? mazzels
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919516 Als je W en S ingedrukt hebt, dan moet je ook nog bewegen met het linker of rechter pijltje op je toetsenbord. Succes met de les!
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919517 goedenavond iedereen, ik zit een beetje vast bij de driveschool, en nogwel de 1ste les.als ik probeer te slippen (dus W,S en A tegelijk) gaat dat zo sloom dat ik het niet haal. wat doe ik fout?? mazzels Je kunt beter W en S indrukken en dan met een pijltjestoets sturen. Je moet dan wachten totdat de de band aan het begin van het remspoor is, dan heb je goud verdiend. Link:
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren Auteur comment_919523 ik heb nu net geprobeert met W en S en dan een pijltjestoets, maar het enige resultaat is dat de camera rondjes draait.
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919529 Heb je je instellingen wel goed staan? Dat zou wel eens het probleem kunnen zijn, probeer je controlinstellingen eens te veranderen bij opties in het menu. Mischien dat het dan beter gaat, succes!
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren Auteur comment_919536 Heeeeel scherp DenkaanHenk. Na enkele aanpassingen lukte het me meteen Veel dank voor alle hulp!!
goedenavond iedereen, ik zit een beetje vast bij de driveschool, en nogwel de 1ste les.
als ik probeer te slippen (dus W,S en A tegelijk) gaat dat zo sloom dat ik het niet haal.
wat doe ik fout??
mazzels