Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919542 Heey weet iemand of er een standaard toetsencombinatie is dat de computer (Windows) zich opnieuw gaat opstarten. Want als ik gta speel dan doe ik iets ofzo en dan gaat hij opnieuw opstarten. Misschien doe ik steeds een toetsencombinatie. klikoe
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919543 Er was dacht ik een combinatie ervan, maar van wat weet ik niet meer, probeer misschien je SA's instellingen te veranderen?
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren comment_919547 Daar is volgens mij (gelukkig) geen toetscombinatie voor. Ik had soortgelijke problemen en bij mij lag het aan mijn audio drivers. Ik heb het opgelost doormiddel van dit topic. Het kan wel zijn dat de kwaliteit van je geluid dan achteruit gaat, maar je kan dan tenminste spelen Probeer de oplossing eens uit, mocht het niet gelukt zijn, kan je altijd in dit topic nog verder hulp vragen. Greetz Bewerkt: 23 maart 200817 jaren door Galiorix
Geplaatst: 23 maart 200817 jaren Auteur comment_919570 Ik zal hem testen. Bedankt voor je antwoord allemaal! klikoe
Heey weet iemand of er een standaard toetsencombinatie is dat de computer (Windows)
zich opnieuw gaat opstarten.
Want als ik gta speel dan doe ik iets ofzo en dan gaat hij opnieuw opstarten.
Misschien doe ik steeds een toetsencombinatie.
klikoe