Jump to content
  • Reacties 64
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_90782

die missie van Madd Dogg dat hij springt, klinkt lullig omdat die echt zo makkelijk is :o maar k heb het bekende probleem :angry: voor de rest mag bij die Cataline een granaat in der strot gedouwd worden.

lkkr rustig :rolleyes:

Geplaatst:
comment_90798

ja maar die van de zero vond ik het irritantste van de eerste missie maar nu nie meer voor de cheaters is het makkelijk want de cheat 'de tijd gaat slomer' cheat en is het wel wat gemakkelijker maar duurt dan wel het dubbel van de tijd :D:D:D

Geplaatst:
comment_90801
ja maar die van de zero vond ik het irritantste van de eerste missie maar nu nie meer voor de cheaters is het makkelijk want de cheat 'de tijd gaat slomer' cheat en is het wel wat gemakkelijker maar duurt dan wel het dubbel van de tijd :D:D:D

volgens mij heeft die tijd cheat niet echt een goed effect op je game, dan bedoel ik het met 100% uitspelen ;)

Geplaatst:
comment_90954

E wie kan mij nog ff laten zien waar catalina is. Mijn map heeft geen hartje bij haar en ik wil haar opzoeken. Ik heb alleen hartjes bij 2 droge meiden die ik dood ga schieten straks die ene bitch en zo eentje van een sexclub. By the way kan je ook nog andere meiden regelen nee he???

Geplaatst:
comment_90961
E wie kan mij nog ff laten zien waar catalina is. Mijn map heeft geen hartje bij haar en ik wil haar opzoeken. Ik heb alleen hartjes bij 2 droge meiden die ik dood ga schieten straks die ene bitch en zo eentje van een sexclub. By the way kan je ook nog andere meiden regelen nee he???

kijk op de walktrouhg bij daten hoe je aan andere vriendinnen kan komen

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=menu

en catalina is geen vriendin van je

je kan alleen een paar missie's bij haar doenen verder nix en na die missie's is ze weg.

Geplaatst:
comment_91270

De race tournaments freeway en vinewood zijn lastig, a home in the hills is lastig als je alleen een desert eagel en een knuppel hebt, ik had nergens anders geld voor :puh:

Geplaatst:
comment_91423

ik wil die missie in het begin met smoke nog doen die ........bisnuss ofzo

dat je op die motor iedereen dood moet knallen en big smoke rijdt

die missie is zo leuk :):D :lol: :puh:;) :o :rolleyes:

Geplaatst:
comment_91434

Ligt het aan mij, of willen mensen hier graag een San Andreas met missies waar je doodleuk makkelijk doorheenloopt?

Bovendien was er gezegd dat als je een missie niet kon halen, je gewoon domweg moest gaan oefenen met de controls.

Ik heb geen enkele missie gehad waar ik echt moeite mee had. Als je een missie hebt waar je niet uitkomt, kun je natuurlijk kijken of er in Vice City of Gta III een gelijksoort missie is. Als je daar dan gaat oefenen... Oefening baart kunst, zeggen ze.

Nee, het enigste wat ik irritant vind aan San Andreas is dat ze de graphics op de PS2 altijd zo lekker verneuken. Wachten op de PC-Versie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.