Jump to content
  • Reacties 64
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 5 maanden later...
Geplaatst:
comment_176490

Misschien overbodig te zeggen dat ook ik de 2de zero missie zwaar irri vond, ik heb hem ook voor het allerlaatst bewaart.

De leukste is de laatste, duurt lekker lang bestond uit 2 delen dus toen ik de eerste keer faalde mocht ik verdergaan bij het stuk dat sweet achter de brandweerwagen aan springt...ik heb wel eerst de swat-tank gejat daar je dat ding nooit ergens meer tegenkomt.

:D :rolleyes: :puh:

Geplaatst:
comment_176500
Misschien overbodig te zeggen dat ook ik de 2de zero missie zwaar irri vond, ik heb hem ook voor het allerlaatst bewaart.

De leukste is de laatste, duurt lekker lang bestond uit 2 delen dus toen ik de eerste keer faalde mocht ik verdergaan bij het stuk dat sweet achter de brandweerwagen aan springt...ik heb wel eerst de swat-tank gejat daar je dat ding nooit ergens meer tegenkomt.

:D :rolleyes: :puh:

Dit topic is maanden oud...

Dat je nu met een vraag kwam ok, maar toch niet gewoon reageren. :unsure:

Geplaatst:
comment_176528

:D  :rolleyes:  :puh:

Dit topic is maanden oud...

Dat je nu met een vraag kwam ok, maar toch niet gewoon reageren. :unsure:

weet ik veel, ik zeg ook maar wat..... ;)

Geplaatst:
comment_176537

CESAR VADELINO, zo'n Low Rider contest waarbij je op de beat moet bouchen. erg vervelend. Maar mijn controller blijft gewoon in mijn knuistsjes hoor.

Geplaatst:
comment_176716

De vliegschool is irritant, heb ik gewoon een halve middag aan besteed :o .

En die Free Fall was ook irritant om zo boven het vliegtuig te vliegen :blink: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.