Geplaatst: 24 maart 200817 jaren comment_919753 Daar Ben ik weer maar even ter zaken ik wil vice city starten (bij bureaublad nog) dan zie je alleen die cd voor de rest niets en jah ik heb mods gebruikt dus het kan misschien daar aan liggen wat moet ik doen om het te verhelpen??
Geplaatst: 24 maart 200817 jaren comment_919754 Daar Ben ik weer maar even ter zaken ik wil vice city starten (bij bureaublad nog) dan zie je alleen die cd voor de rest niets en jah ik heb mods gebruikt dus het kan misschien daar aan liggen wat moet ik doen om het te verhelpen?? De mods kunnen er inderdaad voor zorgen dat Vice City het niet doet. Instaleer Vice City eens opnieuw en probeer het dan nog eens.
Geplaatst: 24 maart 200817 jaren Auteur comment_919761 Daar Ben ik weer maar even ter zaken ik wil vice city starten (bij bureaublad nog) dan zie je alleen die cd voor de rest niets en jah ik heb mods gebruikt dus het kan misschien daar aan liggen wat moet ik doen om het te verhelpen?? De mods kunnen er inderdaad voor zorgen dat Vice City het niet doet. Instaleer Vice City eens opnieuw en probeer het dan nog eens. Dat zijn leuke mod gangwar enzo die wil ik echt niet kwijt
Geplaatst: 24 maart 200817 jaren comment_919764 Er zit helaas niets anders op, verwijder voordat je GTA Vice City zelf verwijdert handmatig het bestandje gta3.img in Models. Daar lag bij mij vaak het probleem met Gangwar mods, succes!
Daar Ben ik weer
maar even ter zaken ik wil vice city starten (bij bureaublad nog) dan zie je alleen die cd voor de rest niets en jah ik heb mods gebruikt dus het kan misschien daar aan liggen wat moet ik doen om het te verhelpen??