Jump to content
Geplaatst:
comment_920174

Hoi,

als ik bij de 4de stap (gta3.img openen voor de bestanden van het spel) ben om een mod te installeren (een wapen) en ik heb er 2 keer op geklikt zegt de computer

''C:\Program files\ rockstar games\ GTA san andreas\ models\ gta3.img archief heeft onbekend formaat of is beschadigd'' Ik heb een laptop met Windows Vista zou het daar aan kunnen liggen of aan winRAR ofzo, want ik weet het echt niet meer. Kan iemand mij helpen? :?:?:N Voor degenen die mij helpen thnx!!! :D:tu:

Groeten,

Bloodz & Cripz member. :cya:

Bewerkt: door Bloodz & Cripz member

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_921184

Alleen ze zeggen in de uitleg dat je een kopie moet maken van het bestand wat je gaat vervangen (dus het bestand wat in het spel zit), maar uit welke map moet je het dan kopieëren?? Bijvoorbeeld ik ga een wapen vervangen (volgens mij een sniper), maar uit welke map of bestand moet ik de ''sniper'' kopieëren? :D:tu:

Geplaatst:
comment_921196

Maak een nieuw map aan op het bureaublad met de naam "Backups SA".

Open gta3.img met de imgtool en exporteer ze dan naar de map als backup voor het geval

je SA niet meer doet of niet meer leuk vind.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_921931

Ik heb een patch gedownload, want ik had een mod geinstalleert en toen dee GTA SA het ni meer dus toen heb ik die patch gedownload. Maar nu is het beeld minder goed, geluid minder goed en mijn bleed minder breed (de lengte dus van boven naar onder is wel gewoon normaal). Weet iemand wat ik moet doen?? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.