Geplaatst: 24 maart 200817 jaren comment_920439 Hey, Ik zat ff screens te kijke en toen zag ik dit: Misschien zit prolaps er dus in, of was dit misschien al bekend... Wist alleen ff niet zo snel waar 'k dit moest plaatsen... Bewerkt: 24 maart 200817 jaren door joppie
Geplaatst: 25 maart 200817 jaren comment_920829 Wel vaag. Ik dacht dat ze alles uit de vorige GTA's geschrapt hadden in GTAIV, en helemaal opnieuw begonnen. nee, je kwam geen (VRIJWEL)geen personages meer tegen, vrijwel kwam er later bij, maar personages word mee bedoeld je komt geen Catalina tegen, of Joey Leone etc. EDIT: Didier Sachs was ook al iets van bekend toch? weet het niet helemaal zeker Jah, deze gast draagt een boxer van Didier Sachs
Geplaatst: 25 maart 200817 jaren comment_920831 hoeveel kledingmerken zouden er al gevonden zijn ? Volgens mij evenvaal als in GTA San Andreas
Geplaatst: 25 maart 200817 jaren comment_920834 hoeveel kledingmerken zouden er al gevonden zijn ? Volgens mij evenvaal als in GTA San Andreas 12 stuks al.. Bron
Hey,
Ik zat ff screens te kijke en toen zag ik dit:
Misschien zit prolaps er dus in, of was dit misschien al bekend...
Wist alleen ff niet zo snel waar 'k dit moest plaatsen...
Bewerkt: door joppie