Geplaatst: 25 maart 200817 jaren comment_920818 Ik probeer alle misies van de flying school en ik heb alles goud behalve de misie circle aistrip and land. door de cornas vliegen is geen probleem maar het landen kan ik helemaal niet.Heeft iemand tips voor me een goede landing te maken post dan hier. groetjes dupree Bewerkt: 25 maart 200817 jaren door dupree
Geplaatst: 25 maart 200817 jaren comment_920821 Landen in de les Circle Airstrip and Land doe je het makkelijkste door het onderste pijltje op je toetsenbord achter elkaar in te drukken, maar doe het ook weer niet te vaak. Doe het dus met mate, dan moet de les Circle Airstrip and Land wel lukken. Succes! Bewerkt: 25 maart 200817 jaren door DenkaanHenk
Geplaatst: 25 maart 200817 jaren comment_920913 voor het geval je met een ps2 speelt je moet gwn recht op de landingsbaan afgaan en zeker proberen stoppen in de rode halo dat levert extra punten op en die punten heb je net nodig om goud te halen denk ik
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_921936 Je wielen in klappen op de computer versie van GTA San Andreas doe je door op 2 te klikken, dan kun je een veilige landing maken om de les te voltooien. Succes met de les Circle Airstrip and Land!
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922256 En probeer rustig voorover te vliegen en geen duikvluchten maken
Ik probeer alle misies van de flying school en ik heb alles goud behalve de misie circle aistrip and land.
door de cornas vliegen is geen probleem maar het landen kan ik helemaal niet.Heeft iemand tips voor me een goede landing te maken post dan hier.
groetjes dupree
Bewerkt: door dupree