Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_921259

Mijn geweldige broertje is zo slim geweest om gister, 10 voor 4 op een soortgelijk bericht te klikken:

OMG, jij naakt op deze foto? :O

www.ditisabsoluutgeenvirus.nl

--

Hoe de **** kom ik hier weer vanaf?

Ikzelf ben natuurlijk ook niet helemaal de domste, en heb ook al opgezocht op internet, maar daar schiet ik niet echt mee op.

Ik heb al sleutels aangepast in het register maar dat werkt ook niet.

Nu heb ik met TuneUp Utillities 2008 even gekeken welke processen er liepen en wat die allemaal geopend hadden.

C:\Documents and Settings\....\Local Settings\Temp

met als naam : taqoéé£'£'%''msn'è%'fix''

Nu is het probleem; het is geopend door de toepassing NT-aanmelding, ofwel winlogon.exe

Weet iemand hoe ik me hier uit krijg? (zonder mn broertje kappot te slaan of een nieuwe pc te halen?)

Systeemherstel is btw ook geen optie <_<

Alvast bedankt :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_921268

Die virus is simpelweg weg te halen door je vaste schijven even te scannen met je virus scanner, zo had mijn vriend dat probleem opgelost. Het is inderdaad een erg vervelende virus ja, maar dit moet helpen. Succes ::: Tha Hawk :::! ;)

Geplaatst:
comment_921292
BTW, wat doet deze virus eigenlijk?

Die virus stuurt automatish naar al je contactpersonen uit je MSN lijst het zinnetje "OMG, jij naakt?!" met een link er achter met jouw MSN adres erin, dus schrik er maar niet van. Het is een virus. ;)

Geplaatst:
comment_921295
De mensen denken dat echt en klikken snel dus nieuwsgierig daardoor verspreidt de virus.

Buitenom wat mensen wel en niet denken is "gtaforum.nl" ook weer zoon typisch spygologisch trukje. Nieuwschierigheid kent geen tijd. Deze site was dacht ik zoon vb script. (de hele tijd van die schermpjes dat je op ok moet klikken)

Geplaatst:
comment_921428
De mensen denken dat echt en klikken snel dus nieuwsgierig daardoor verspreidt de virus.

Buitenom wat mensen wel en niet denken is "gtaforum.nl" ook weer zoon typisch spygologisch trukje. Nieuwschierigheid kent geen tijd. Deze site was dacht ik zoon vb script. (de hele tijd van die schermpjes dat je op ok moet klikken)

Hahahaha :schater:

Dat is de goede maier om geblokt te worden! :schater:

De uitvinder van de site moet echt psycho zijn!

En btw, wie heeft die virus uitgeonden en waarom :{ ?

Bewerkt: door GTA_XP

Geplaatst:
comment_921439

De virus zal wel uitgevonden zijn door een of ander iemand die zich een keer verveelde, toch dacht diegene. Laat ik maar eens een virus naar iemand sturen, en zo krijgt iedereen die virus. Dus klik er niet op, als je er perongeluk wel op hebt geklikt. Scan dan je vaste schijven even. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_921981
Die virus is simpelweg weg te halen door je vaste schijven even te scannen met je virus scanner, zo had mijn vriend dat probleem opgelost. Het is inderdaad een erg vervelende virus ja, maar dit moet helpen. Succes ::: Tha Hawk :::! ;)

Bedankt voor de hulp, maar zo ver was ik ook al gekomen :puh: (heeft jammergenoeg niks geholpen)

Gelukkig heb ik samen met n paar vrienden van gtaforum.ipbfree.com het probleem wel kunnen oplossen, een had nog wat bestanden op zn pc staan die daartegen werkten, iemand die nog nodig?

Geplaatst:
comment_922264

Tsja dat is de truc he, als er klik hier niet staat dan gaan de mensen er juist op klikken uit nieuwsgierigheid. Maar om gtaforum weg te krijgen is een makkelijke oplossing voor, houd Ctrl+Alt+Delete even ingedrukt en klik op taak beeindigen. Dan is het gtaforum venster weg. ;)

Geplaatst:
comment_922299

Ik ga de Oftopic koers op; maar als je gtaforum weg wilt. Moet je gewoon de Enter ingedrukt houden of inderdaad taakbeheer erbij halen. :) .

>>> Door RonaldVC: Inderdaad, laten we nu maar weer ontopic gaan..<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.