Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922052 Hallo, Hoe duur is dit spel want ik heb vorige week nog GTA 2 gekocht dus ben niet erg rijk he he ! << Mijn gezichtsuitdrukking.
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922087 Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen Bewerkt: 26 maart 200817 jaren door Kai-ShockWave
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren Auteur comment_922090 Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen He Jochem, we hebben het over GTA 2!
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922095 Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen He Jochem, we hebben het over GTA 2! Alsof Wibra games verkoopt xD Sinds wanneer heet ik Jochem
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren Auteur comment_922099 Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen He Jochem, we hebben het over GTA 2! Alsof Wibra games verkoopt xD Sinds wanneer heet ik Jochem Ja, kleine kans dat ik je in 1x bij de goede naam kon gokken he Wolter. Bewerkt: 26 maart 200817 jaren door jij daar
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922100 Hoho, niet zo grof jij! Ik ga een moderator roepen hoor! Die zal je je verdiende loon geven, schavuit! EDIT: Lol, er zijn geen moderators on-line. Ik trek me ff terug om toe te kijken hoe dit uit gaat lopen op één groot lachwekkend spamfestijn. EDIT 2: Oh, nu wel. Bewerkt: 26 maart 200817 jaren door BaasB
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren Auteur comment_922101 Hoho, niet zo grof jij! Ik ga een moderator roepen hoor! Die zal je je verdiende loon geven, schavuit! Hij begon hoor, Evert!
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922102 Wauw, vet man! Ik wil ook zo'n special edition, in welke Wibra had je die ook alweer gekocht? Hey Albert, Bij de Wibra in het oosten van het land (bij Oostburg in de buurt maar niet dichtbij Oostburg ofzo). Maar er stonden er nog maar een stuk of 5 dus je moet snel zijn anders zijn ze al verkocht aan andere echte fans he. Jah tuurlijk! Bij mij in me woonplaats staan 3x Playstation 4 in een winkel . Zou maar snel kopen He Jochem, we hebben het over GTA 2! Alsof Wibra games verkoopt xD Sinds wanneer heet ik Jochem Ja, kleine kans dat ik je in 1x bij de goede naam kon gokken he baviaan. OMG
Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922108 Het topic gaat nergens meer over geloof ik De gevraagde prijs van de topicstarter is bekend gemaakt dus wat dat betreft is het doel behaald. Topic derhalve maar vriendelijk doch resoluut gesloten....
Hallo, Hoe duur is dit spel want ik heb vorige week nog GTA 2 gekocht dus ben niet erg rijk he he !