Ik wilde binnekorst (weekje of 2 - 2,5) een nieuwe speakerset gaan kopen. Nou ben ik niet echt een audiofiel maar er moet wel een beetje goed geluid uit komen en niet van die irritante plopjes. Momenteel heb ik 2x 350 Watt auto speakers voor in de achter bak + een sony versterker Dit neemt echter nogal wat ruimte in vandaar dat ik een nieuwe speakerset wil. Het enigste dat de speakerset moet hebben is een hoofdtelefoon ingang (line-in) + volume controle erop / erbij op een apart panneeltje. Aangezien ik niet echt verstand heb van geluid setjes vraag ik hier om hulp Zelf had ik al op Tweakers.net gezocht naar wat reviews van de Logitech X540 en de Z10. Nou vraag ik me bij de X540 af of die set wel goed is. 75 euro / 6 (5 boxjes + 1 subwoorder) = 12.50 euro per speaker. Lijkt mij niet echt dat het goede kwaliteit is. De X540 bevalt me wel qua aantal speakers + subwoofer én het volume paneeltje. Waarom de Z10: Ziet er mooi uit, LCD scherm, 5 programmeerbare knoppen voor internet radio, audiopaneel op speaker zelf. Nadeel van de Z10 is geen losse subwoofer.
Hoop dat julle me iets kunnen aanraden. Hoeft niet per sé Logitech te zijn. Mag ook een ander A merk (Creative, Sony, Philips etc.)
Hoi,
Ik wilde binnekorst (weekje of 2 - 2,5) een nieuwe speakerset gaan kopen. Nou ben ik niet echt een audiofiel maar er moet wel een beetje goed geluid uit komen en niet van die irritante plopjes. Momenteel heb ik 2x 350 Watt auto speakers voor in de achter bak + een sony versterker
Dit neemt echter nogal wat ruimte in vandaar dat ik een nieuwe speakerset wil. Het enigste dat de speakerset moet hebben is een hoofdtelefoon ingang (line-in) + volume controle erop / erbij op een apart panneeltje. Aangezien ik niet echt verstand heb van geluid setjes vraag ik hier om hulp
Zelf had ik al op Tweakers.net gezocht naar wat reviews van de Logitech X540 en de Z10. Nou vraag ik me bij de X540 af of die set wel goed is. 75 euro / 6 (5 boxjes + 1 subwoorder) = 12.50 euro per speaker. Lijkt mij niet echt dat het goede kwaliteit is. De X540 bevalt me wel qua aantal speakers + subwoofer én het volume paneeltje. Waarom de Z10: Ziet er mooi uit, LCD scherm, 5 programmeerbare knoppen voor internet radio, audiopaneel op speaker zelf. Nadeel van de Z10 is geen losse subwoofer.
Hoop dat julle me iets kunnen aanraden. Hoeft niet per sé Logitech te zijn. Mag ook een ander A merk (Creative, Sony, Philips etc.)
Alvast bedankt