Geplaatst: 26 maart 200817 jaren comment_922657 Wat vind je de slechtste Game voor PSP? Ik vind WRC:World Fia Championship.:Slechte Controls en Gameplay. Ook Transformers:slecht qua graphics en gameplay
Geplaatst: 18 april 200817 jaren comment_947124 ik vind Need For Speed Pro Street een slecht spel. omdat er geen Free-Roam in zit. ik wou hem eerst kopen maar toen ik hoorde dat er geen Free-Roam inzat hoefde ik hem gelijk niet meer. maar ik vind hem wel mooie Graphics hebben. Uhm,bedoel je vrij door de stad racen of rondlopen? Dat laatste kon niet in geen enkele NFS wel de console versie van most wanted! Rondlopen? nee alleen rondrijden
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_952069 hmm. das een lastige. maar dan zou ik toch moetten gaan voor. spiderman2 the game. na de korte missies. is het spel afgelopen. er is geen free roam. nfs: most wanted 510 geen free roam. dus een game met free roam tijdens of na de game is niet echt perfect. enne the godfather game het is niet de slechtste maar hij zou echt stukken beter zijn met free roam.
Geplaatst: 22 april 200817 jaren comment_952084 The Great battles of rome.. Geloof niet wat ze laten zien op de cover, die is helemaal niet goed, precies gewoon gestolen van Total war. Het spel op zich is meer dan wat mis mee, het is gewoon minderwaardig voor alle consoles waarvoor het is uitgekomen.
Wat vind je de slechtste Game voor PSP?
Ik vind WRC:World Fia Championship.:Slechte Controls en Gameplay.
Ook Transformers:slecht qua graphics en gameplay