March 26, 200817 yr Hallo leden! Ik zit met een vraag. Als je Skype hebt op PSP, kan je bellen naar Skypegebruikers. Maar m'n vraag is of je er mee kan VIDEO praten.Is dit mogelijk?
March 26, 200817 yr Hallo leden!Ik zit met een vraag. Als je Skype hebt op PSP, kan je bellen naar Skypegebruikers. Maar m'n vraag is of je er mee kan VIDEO praten.Is dit mogelijk? nee dit is niet mogelijk ik heb dit ook al geprobeerd maar misschien zal dit gebeuren in een van de volgende firmwares Edited March 26, 200817 yr by gtafreak_124
March 26, 200817 yr Author Hallo leden!Ik zit met een vraag. Als je Skype hebt op PSP, kan je bellen naar Skypegebruikers. Maar m'n vraag is of je er mee kan VIDEO praten.Is dit mogelijk? nee dit is niet mogelijk ik heb dit ook al geprobeerd maar misschien zal dit gebeuren in een van de volgende firmwares Dat is jammer...
March 29, 200817 yr Jaah, je kan niet alles in een Firmware stoppen dat is niet meer leuk maar Skype is wel leuk ik heb ervoor gekeken en nee het werkt niet dat is vast. Venzio .
Hallo leden!
Ik zit met een vraag.
Als je Skype hebt op PSP,
kan je bellen naar Skypegebruikers.
Maar m'n vraag is of je er mee kan
VIDEO praten.Is dit mogelijk?