Zoals ik al eerder gemeld had, ben ik bezig met een gamemode. Ik ben echter tegen een probleem aangelopen.
Ik heb via een FS een TextDraw gemaakt, die het prima doet. Ik heb die TextDraw 'InfoBox' genoemd. Daarin staat nu nog wat onzin, maar die ga ik later natuurlijk góed gebruiken. De FS heeft mij de code gegeven, waarna ik deze in mijn GM heb geplaats. Het FS was daarna niet meer nodig.
Via het commando /infobox wordt dit schermpje getoond. Gaat helemaal prima. Maar hoe gaat dat schermpje dan weer weg? Daar heb ik een timer voor gebruikt. Alleen de timer werkt niet echt
Bovenaan mijn GM:
forward InfoBoxClose(playerid);
Hiermee maak ik de InfoBoxClose functie aan
Verderop in de GM geef ik de functie wat inhoud:
public InfoBoxClose(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:InfoBox);
return 1;
}
Tenslotte roep ik de InfoBox op, om hem daarna weer te verbergen dmv de timer:
Hi,
Zoals ik al eerder gemeld had, ben ik bezig met een gamemode. Ik ben echter tegen een probleem aangelopen.
Ik heb via een FS een TextDraw gemaakt, die het prima doet. Ik heb die TextDraw 'InfoBox' genoemd. Daarin staat nu nog wat onzin, maar die ga ik later natuurlijk góed gebruiken. De FS heeft mij de code gegeven, waarna ik deze in mijn GM heb geplaats. Het FS was daarna niet meer nodig.
Via het commando /infobox wordt dit schermpje getoond. Gaat helemaal prima. Maar hoe gaat dat schermpje dan weer weg? Daar heb ik een timer voor gebruikt. Alleen de timer werkt niet echt
Bovenaan mijn GM:
Hiermee maak ik de InfoBoxClose functie aan
Verderop in de GM geef ik de functie wat inhoud:
Tenslotte roep ik de InfoBox op, om hem daarna weer te verbergen dmv de timer:
De InfoBox wordt dus correct weergegeven, maar de timer werkt niet. Bij het Compilen van .pwn naar .amx zijn géén fouten en géén waarschuwingen.
Wat doe ik hier verkeerd?
Alvast bedankt,
Supermonkey
Bewerkt: door Supermonkey