Jump to content
Geplaatst:
comment_922782

gtaIVhead.png

0.png

Welkom in het Grand Theft Auto IV Trailer (4) Onderzoek topic. In dit topic kun jij, indien je dat leuk vind, helpen om de vierde en tevens de laatste GTA IV Trailer te onderzoeken. Je kunt dit topic ook gebruiken als naslag werk, want de volledige trailer zal hier na verloop van tijd uitgespit zijn. Het is de bedoeling dat elk detail bekend wordt. Ik wens iedereen veel succes met het uitpluizen van de nieuwste trailer.

GTAIV_1.png

Hier komt een korte inleiding met betrekking tot de trailer "Good Lord, What Are You Doing?".

GTAIV_2.png

Hier komt per shot, frame of beeld een korte uitleg.

GTAIV_3.png

• Muziek: Mavado - Real McKoy
  • Hoofdrolspeler: Niko Bellic
  • Er vind een bankoverval in Bank of Liberty plaats.
  • Er is een uitgebreide ondergrondse metro.
  • Niko schiet met een RPG, die keert dus ook terug.
  • Er zijn limousines aanwezig; voorzien van alle luxe.
  • Er is een minigun aanwezig op de LCPD (Liberty City Police Department)
  • Metrostation Emerald (verwijzing naar The Emerald Isle in GTA San Andreas) bekend.
  • Crossmoter genaamd gp-450
  • Flatbed (grote truck) keert weer terug
  • Sabre Turbo zal weer aanwezig zijn
  • Autobedrijf Choeroticar aanwezig.
  • Een vrouw loopt met een paraplu over straat, tijdens het limousine gedeelte.
  • Realistischere explosies, aanvallen en aanrijdingen.
  • Bloed wordt veel realistischer gepositioneerd, bijvoorbeeld op voorwerpen, maar ook op lichamen.
  • Niko heeft bijvoorbeeld bloed op zijn kleren als hij iemand heeft gedood.
  • Er kan waarschijnlijk voor je gestript worden net zoals in de Pole Position club in GTA VC.
  • Nieuw wapen: zaag
  • Niko kan een handtas dragen.
  • Logger Beer keert terug.
  • BA Hotel aanwezig.
  • Je kan misschien als mini-game biljarten.
  • Reclame voor film WTF
  • Je kunt springen over gebouwen...
  • Rondslingerende kranten zijn gedetailleerder als ooit tevoren.
  • Auto gebaseerd op Lamborghini Murciélago aanwezig.
  • Politiemensen lijken erg veel op elkaar...
  • Man met zaag lijkt erg veel op Robby Williams
  • Auto met naam Cavalca FXT
  • Niko krijgt ook met de diamanthandel te maken joodse diamantair
  • Bomen zien er nog steeds té hoekerig uit...
  • Shotgun is weer aanwezig.
  • Het neerschieten van de man bij de trap toont ware aard, euphoria engine.
  • Er zal misschien een Balloon Game in het spel zitten.
  • Je kunt kleerscheuren overhouden aan gevechten/weer- invloeden.
  • Het M4 wapen zal zijn terugkeer maken.
  • 'Love Fist' Starring reclame. Ze keren misschien terug?
  • Winkeltje genaamd Andybox op Times Square.
  • Weereffecten sterk verbeterd...
  • Francis Mcreary is één van je opdrachtgevers.
  • Roken in het spel is mogelijk, of je zelf kunt roken is niet duidelijk.
  • Auto die pionnen omver rijdt in het snelle gedeelte, is zeer waarschijnlijk een Datsun 300ZX Turbo.

GTAIV_4.png

Bekijk hier veel meer screencaps in de galerij.

-- -=-=- --

GTAIV_5.png

Het aftellen kan nu pas echt beginnen en speciaal voor die gelegenheid heb ik de countdown balkjes weer gelanceerd. Dit maal volledig automatisch aan te maken (met je eigen naam en wensen) via een nieuw beheer paneel. In de nadere toekomst zullen meer functies mogelijk worden. Een voorbeeld van een countdown is:

0.png

[img=http://www.gta4news.nl/summerbase/id/0.png]

Het leuke aan dit systeem is dat je ook eigen countdown afbeeldingen kunt maken. Maak hier ook gratis een persoonlijke IV countdown balk aan.

Uiteraard kun je ook de flash countdown in je signature zetten...

[cdflash]gta4countdown.swf[/cdflash]

Dit is het enige Trailer Onderzoek topic dat aangemaakt mag worden dat betrekking heeft tot de IV Trailer 4.

• Reacties 155
  • Bezichtigingen 16k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_928038

Dat vliegtuig in die scene dat iemand wordt achtervolgt door politieauto's... Het lijkt wel of het rijd? :? Of komt het omdat het beeld misschien draait? Komen er dan weer (net zoals in GTA: Vice City) vliegtuigen die gaan opstijgen en landen van het vliegveld? Het kan ook dat ik het verkeerd zie. Maar het is in ieder geval een groot passagiersvliegtuig, het lijkt een beetje op de AT-400.

Geplaatst:
comment_928138
Dat vliegtuig in die scene dat iemand wordt achtervolgt door politieauto's... Het lijkt wel of het rijd? :? Of komt het omdat het beeld misschien draait? Komen er dan weer (net zoals in GTA: Vice City) vliegtuigen die gaan opstijgen en landen van het vliegveld? Het kan ook dat ik het verkeerd zie. Maar het is in ieder geval een groot passagiersvliegtuig, het lijkt een beetje op de AT-400.

ja zeker hoor omdat in Gta IV geen vliegtuigen zijn zal R* zeker en vast vliegtuig props laten opstijgen en landen

en ja je ogen bedriegen je niet dat vliegtuig was wel degelijk ant taxien naar de startbaan :D

Geplaatst:
comment_928645

- Er zit een foutje in je BBCode, bijna onderaan in het rijtje met gespotte dingen in de trailer.

- Nieuw wapen: Zaag. Bedoel je hiermee de chainsaw? Die zat al in SA. Of een normale zaag? Dat kan namelijk wel. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_929594
- Er zit een foutje in je BBCode, bijna onderaan in het rijtje met gespotte dingen in de trailer.

- Nieuw wapen: Zaag. Bedoel je hiermee de chainsaw? Die zat al in SA. Of een normale zaag? Dat kan namelijk wel. :)

- Bedankt, aangepast! :D

- Ik bedoel nieuw wapen in GTA IV... ;)

Geplaatst:
comment_930038

Hehe tijdje niet meer geweest, maar deze is echt het beste van allemaal niet normaal!!

Zowiezo al het spel van het jaar 2008 en misschien zelfs nog 2009 !!! :tu::bier:

Geplaatst:
comment_930301
Hehe tijdje niet meer geweest, maar deze is echt het beste van allemaal niet normaal!!

Zowiezo al het spel van het jaar 2008 en misschien zelfs nog 2009 !!! :tu::bier:

Het spel van 2009 wordt denk ik GTA IV: Vice City... als de geruchten waar zijn natuurlijk..! :tu:

Bewerkt: door T-Bone7

Geplaatst:
comment_935873

ja ziet er al weer mooier uit dan de vorige 3 vooral met die helikopter die kogelgaten in de grond schiet.

weet iemand ook wanneer er weer een volgende filmpje komt van iemand of iets.?

Geplaatst:
comment_935950

Ik weet niet of het al genoemd is hoor, ben hier immers nieuw :cab:

Ik merkte op dat er 2 verschillende sedans uitvoeringen zijn van de LCPD.

Namelijk een vaag lijkende Ford Crown Victoria 2003 en een sterk lijkende Chevrolet Impala 2005.

Terwijl er nu voornamelijk Dodge Chargers en Chevrolet Impala 2007/08 rond rijden.

Voor mij een beetje jammer, maar het spel zal zich wel afspelen in 2005 ofzo ;)

Ja, daar let ik nou eenmaal op, vind ik leuk 0_0

Dit is de Chevrolet Impala 2007/08, zelf getekend.... :clown:

NYPD_Impala_2008.gif

Bewerkt: door Angerfist_DJ

Geplaatst:
comment_935952
Ik weet niet of het al genoemd is hoor, ben hier immers nieuw :cab:

Ik merkte op dat er 2 verschillende sedans uitvoeringen zijn van de LCPD.

Namelijk een vaag lijkende Ford Crown Victoria 2003 en een sterk lijkende Chevrolet Impala 2005.

Terwijl er nu voornamelijk Dodge Chargers en Chevrolet Impala 2007/08 rond rijden.

Voor mij een beetje jammer, maar het spel zal zich wel afspelen in 2005 ofzo ;)

Ja, daar let ik nou eenmaal op, vind ik leuk 0_0

Dit is de Chevrolet Impala 2007/08, zelf getekend.... :clown:

NYPD_Impala_2008.gif

da heb je netjes gedaan:p

Geplaatst:
comment_935963
http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...si&img=2769

denk ik dat de advocaat is die je moet omleggen tijdens een sollicitatiegesprek.

dat was een site die nogal veel wist over gta IV blijkbaar.

daar zei men dat het gesprek op zich geen scene was dus kon je op ieder gewenst moment je wapen op hem trekken.

wie gaat het gesprek uithoren? ikke zeker wel :puh:µ

ps: srr maar ik weet niet hoe je url's onder een nieuwe naam hier zet :(

Nee, voor die missie, moet je een Pak + Schoenen kopen, T.w.v 2000 Dollar, en dat is gewoon wat casual kledij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.