March 27, 200817 yr Na een lange tijd laat ik maar weer eens wat raten van mij. Deze signature heb ik gebruikt in mijn battle tegen Hackman, en ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden Edited March 27, 200817 yr by M4X
March 27, 200817 yr De tekening is mooi maar ik zie sommige pixels vooral rechtsmidden en links. De lettertype is ok. 7,9/10
March 29, 200817 yr Author De tekening is mooi maar ik zie sommige pixels vooral rechtsmidden en links. De lettertype is ok. 7,9/10 Bedankt voor je rate studio dewolf, en het is trouwens geen tekening maar een signature. Dat pixelige effect heb ik expres toegevoegd, en ik vond het wel mooi staan, maar ik zal het een beetje proberen te veranderen. Nogmaals bedankt, en zouden er nog wat mensen een rate/comment achter kunnen laten?
March 29, 200817 yr Mooie sig, de pixels passen erbij, en die border ook, ik vind hem wel geslaagd 9.5/10
March 29, 200817 yr Je krijgt zo weinig rate's omdat er gewoon weinig op aan te merken is. Ik heb mijn mening eigenlijk al gegeven in het Battle topic waar jij deze sig hebt gebruik maar ik wou nog even benadrukken dat hij erg mooi in elkaar zit. Door alles in een geel jasje te stoppen word hij wat opvallender en vult alles mooi aan. Voor de rest zit ook je tekst wederom goed in elkaar met een mooi lettertype, kleur en verder zit hij op de juiste plek. Edited March 29, 200817 yr by Jay;
Na een lange tijd laat ik maar weer eens wat raten van mij. Deze signature heb ik gebruikt in mijn battle tegen Hackman, en ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden
Edited by M4X