Geplaatst: 27 maart 200817 jaren comment_923810 Nou, Scarface gaat nu héél erg sneller bij mij, zoals jullie gehoordt hadden ben ik daar in de problemen ingegaan, maar ik heb nog een vraagje. Vraag: Op Scarface moet ik met 'W-S-A-D' spelen, maar daar ben ik niet mee gewendt, dus hoe verander ik deze in mijn eigen gedachte! OTTO
Geplaatst: 27 maart 200817 jaren comment_923814 Dat verander je in het menu opties net als in bijvoorbeeld GTA San Andreas, het is inderdaad wennen om met W, S, A, D te spelen. Maar als je een aantal race missies hebt gedaan dan zou het wel moeten wennen, in ieder geval succes Ottoman 47!
Geplaatst: 27 maart 200817 jaren Auteur comment_923918 Dat verander je in het menu opties net als in bijvoorbeeld GTA San Andreas, het is inderdaad wennen om met W, S, A, D te spelen. Maar als je een aantal race missies hebt gedaan dan zou het wel moeten wennen, in ieder geval succes Ottoman 47! Sorry DenkaanHenk, ik heb er niet bij geschreven dat ik het op de PC heb! OTTO Bewerkt: 27 maart 200817 jaren door Ottoman 47
Nou, Scarface gaat nu héél erg sneller bij mij, zoals jullie gehoordt hadden ben ik daar in de problemen ingegaan,
maar ik heb nog een vraagje.
Vraag: Op Scarface moet ik met 'W-S-A-D' spelen, maar daar ben ik niet mee gewendt, dus hoe verander ik deze in mijn eigen gedachte!
OTTO