Geplaatst: 28 maart 200817 jaren comment_924511 Ik heb de noobmode in gta sa geinstalleerd en alles deed het goed enzo. ik was bezig met een nieuwe game. Toen op een gegeven moment crashte gta elke keer dat ik infinity car and player aanzette. Toen heb ik het overnieuw geinstalleerd. maar nu wil hij geen nieuw spel meer beginnen! Waarom niet?
Geplaatst: 28 maart 200817 jaren comment_924514 Ga naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas en verwijder de map GTA San Andreas, stop nu je GTA San Andreas CD in de computer en na een paar seconden is GTA San Andreas er volledig af. Instaleer nu GTA San Andreas, en instaleer daarna de Noobmode. Nu moet de Noobmode het wel doen als het goed is, succes!
Geplaatst: 28 maart 200817 jaren Auteur comment_924600 Ga naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA San Andreas en verwijder de map GTA San Andreas, stop nu je GTA San Andreas CD in de computer en na een paar seconden is GTA San Andreas er volledig af. Instaleer nu GTA San Andreas, en instaleer daarna de Noobmode. Nu moet de Noobmode het wel doen als het goed is, succes! Yay hij doet het weer. Bedankt voor de snelle reactie
Ik heb de noobmode in gta sa geinstalleerd en alles deed het goed enzo. ik was bezig met een nieuwe game.
Toen op een gegeven moment crashte gta elke keer dat ik infinity car and player aanzette.
Toen heb ik het overnieuw geinstalleerd. maar nu wil hij geen nieuw spel meer beginnen!
Waarom niet?